دوشنبه 7 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه خبر آنلاین

با رای اعضای مجمع، عباس ناطق نوری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی شد.

وب‌گاه فرارو

آلمان در اولین بازی‌اش در هفته سوم لیگ ملت‌های اروپا فرانسه را شکست داد.

وب‌گاه ورزش سه

فینال هفتم مهران شاهین طبع و مصطفی هاشمی در لیگ برتر بسکتبال از حساسیت بسیار بالایی برای تعیین نام قهرمان از بین دو تیم شهرداری گرگان و طبیعت اسلامشهر برخوردار است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی والیبال آلمان با پیروزی مقابل فرانسه امیدوار به صعود شد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: از فدراسیون انجمن‌های ورزشی حمایت می‌کنیم، بعضی از انجمن‌ها شرایط تبدیل شدن به فدراسیون را دارند.

وب‌گاه ورزش سه

مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی به ریاست محمدشروین اسبقیان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد و از بین 59 رای ماخوذه ناطق نوری با کسب 32 رای به مدت چهار سال ریاست فدراسیون انجمن‌های ورزشی را بر عهده گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

قهرمان روسی کشتی آزاد جهان و المپیک بعد از ممانعت از حضورش در المپیک پاریس، وارد دنیای MMA خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی فرانسه در نهمین دیدار خود از لیگ ملت‌های والیبال 2024 مقابل آلمان شکست خورد.

وب‌گاه ورزش سه

با برگزاری مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، عباس ناطق‌نوری با کسب 32 رای به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

خبرگزاری تسنیم

با رای اعضای مجمع، عباس ناطق نوری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کمیته ملی المپیک صربستان اعلام کرد که نواک جوکوویچ، قهرمان 24 دوره گرنداسلم و شماره سه تنیس حرفه‌ای مردان جهان حضور خود در بازی‌های المپیک 2024 را که در پاریس (فرانسه) برگزار می‌شود، تأیید کرد. بیشتر بخوانید استارت جوکوویچ از زمین‌های خاکی + عکس در حال حاضر نواک جوکوویچ 37 ساله و تنیسور شماره 56 جهان یعنی دوسان لایوویچ 33 ساله در فهرست تنیسور‌های...

خبرگزاری تسنیم

کمیته ملی المپیک صربستان اعلام کرد که نواک جوکوویچ در المپیک 2024 شرکت خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، موسسه صیانت از حقوق زنان به عنوان یکی از فعالان جامعه مدنی زنان که سال‌هاست در راستای حمایت از حقوق زنان، توانمندسازی و رفع چالش‌های آن‌ها در سراسر جهان فعالیت می‌کند، در آستانه بازی‌های المپیک تابستانی پاریس 2024، طی نامه‌ای به توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک، ضمن ابراز نگرانی از ممنوعیت حضور زنان ورزشکار محجبه فرانسوی در این بازی‌ها،...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی از پیشرفت تیراندازی ایران در دو سال اخیر تمجید کرد و گفت: افتخار می‌کنم ورزشکارانم، مربیان موفقی در دنیا هستند.