پنج‌شنبه 3 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری تسنیم

اعجوبه کشتی فرنگی جهان که در پاریس پنجمین طلای المپیکش را گرفت و از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد، خوشحالی‌اش از دیدار با الکساندر کارولین افسانه‌ای را هم‌اندازه با رسیدن به رکورد رویایی خود دانست.

خبرگزاری دانشجو

دارنده مدال نقره المپیک گفت: اولین حضورم در المپیک بود و آوردگاه بزرگ درس های زیادی را به من داد.

وب‌گاه فرارو

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

معاون وزارت ورزش و جوانان جدایی روئینگ از فدراسیون قایقرانی را بهترین تصمیم قلمداد کرد و گفت: این یک فرصت و ظرفیت است.

خبرگزاری مهر

مجمع سالیانه فدراسیون قایقرانی امروز در حالی با حضور اعضا برگزار شد که عمده مباحث مطرح شده در خصوص جدایی رشته روئینگ از این فدراسیون بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در حالی به میزبانی کشور اسپانیا برگزار شد که ملی‌پوشان ایران در دو بخش دختران و پسران اعزام شدند و نتوانستند نتیجه خوبی کسب کنند. تیم پسران ایران با 2 نقره و 2 برنز و کسب 262.4 امتیاز در رده یازدهم ایستاد و تیم دختران کشورمان نیز بدون مدال و با کسب 233.5 امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت. چهار مدال ایران در این...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به اخباری مبنی بر ابطال فدراسیون کاراته گفت: مکاتبه رسمی ندیدم و طباطبایی در فدراسیون مشغول به کار است.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: سارقان خانه‌های غرب پایتخت توسط کارآگاهان اداره هفدهم دستگیر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی درباره قضایای اخیر لبنان پیام مهمی صادر کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی درباره قضایای اخیر لبنان پیام مهمی صادر کردند. متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: روئینگ و کانوئینگ هم از امیدهای مدال آوری ما در این رویدادها خواهند بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد شروین اسبقیان در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: اظهار تأسف خود را از اتفاق معدن طبس و درگذشت عزیزان‌مان اعلام می‌کنم. مجمع را زمانی برگزار می‌کنیم که مسلمان مظلوم غزه و لبنان زیر حملات صهیونیست‌ها هر روز به شهادت می‌رسند. نتانیاهو و باند جنایتکارش سرنوشتی جز سرنوشت صدام نخواهد داشت و روزی مسلمان می‌بینند که به جوخه آتش سپرده...

وب‌گاه عرشه آنلاین

چهارشنبه گذشته، چهارم مهر 1403 خبر رسید که فاطمه کشاورز، وزنه‌بردار ملی‌پوش تیم جوانان ایران از هتل محل اقامت تیم در شهر لئون اسپانیا خارج شده و تلفن همراه خود را نیز خاموش کرده است. چهارشنبه گذشته، چهارم مهر 1403 خبر رسید که فاطمه کشاورز، وزنه‌بردار ملی‌پوش تیم جوانان ایران از هتل محل اقامت تیم در شهر لئون اسپانیا خارج شده و تلفن همراه خود را نیز خاموش کرده است. به گفته سجاد انوشیروانی،...

خبرگزاری دانشجو

مجمع سالیانه فدراسیون قایقرانی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. محمدشروین اسبقیان به عنوان نماینده وزارت ورزش و غلامرضا نوروزی به عنوان کمیته ملی المپیک در مجمع شرکت کردند. علیرضا سهرابیان در ابتدای مجمع سالیانه بیان کرد: خیلی خوب است که قایقرانی به شرایطی رسیده که روی مدال‌های آن حساب می‌کنند. امیدوارم قایقرانی روزی در المپیک مدال بگیرد. کار سخت است، اما می‌توان امیدوار بود. زمانی...

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گقت: دنیامالی از 12 سال پیش معتقد بود که باید روئینگ مستقل شود و این بهترین تصمیم است.

خبرگزاری تسنیم

مجمع سالیانه فدراسیون قایقرانی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.