پنج‌شنبه 3 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قطر به میزبانی بازی‌های المپیک و پارالمپیک در سال 2032 ابراز علاقه کرد که نشان‌دهنده برنامه‌های آینده برای تعامل با بازیگران ورزشی غیردولتی است. بنابراین، قطر در آینده حداقل در کوتاه‌مدت و میان‌مدت به استفاده از قدرت عاریه‌ای ادامه می‌دهد و همچنان از ثروت مازاد خود برای حمایت از بازیگران غیردولتی سود می‌برد.

وب‌گاه ورزش سه

برای رافائل واران و ساموئل اومتیتی که در فینال جام جهانی 2018 زوج دفاعی فرانسه بودند، هیچ چیز در سال های اخیر خوب پیش نرفت.

خبرگزاری مهر

رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جاده جهان در حالی در سوئیس پیگیری شد که علی لبیب رکابزن المپیکی ایران به خط پایان نرسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک ستاره کشتی فرنگی سهمیه المپیک گرفت، اما نتوانست پاریس را ببیند و فرجامی تلخ داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آلن ورا، ستاره کشتی فرنگی سهمیه المپیک گرفت اما نتوانست پاریس را ببیند و فرجامی تلخ داشت.

خبرگزاری تسنیم

المپین دوچرخه‌سواری ایران موفق به رسیدن به خط پایان در مسابقات 23 سال قهرمانی جهان نشد.

خبرگزاری دانشجو

رکابزن ایران در مسابقات زیر 23 سال قهرمانی جاده جهان موفق نشد مسابقه را تمام کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وضعیت آبخوان‌ها در ایران بر اساس مقالات و گزارش‌های منتشرشده نگران‌کننده است. ایران در دهه‌های اخیر به دلیل برداشت بی‌رویه و مدیریت ناکارآمد منابع آب زیرزمینی، با مشکلات جدی در کاهش سطح آب‌های زیرزمینی و فرونشست زمین روبه‌رو شده است.

وب‌گاه الف

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مطالعه تاریخ 100 ساله گذشته و پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نشان می دهد که آمریکا به مردم ایران، همیشه نگاه سلطه‌گرانه داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مطالعه تاریخ 100 ساله گذشته و پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نشان می دهد که آمریکا به مردم ایران، همیشه نگاه سلطه‌گرانه داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در پرونده کشتار مردم غزه «آزمون سرنوشت‌سازی» را پیش‌رو دارد.

وب‌گاه ورزش سه

یکی از وعده های سرمربی تیم ملی والیبال شاید در همان سال اول به واقعیت تبدیل شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از نوید محمدزاده در نمایش سیصد به همراه جمعی از تکوندکاران و مدال آوران المپیک منتشر شده است. تصویری از نوید محمدزاده در نمایش سیصد به همراه جمعی از تکوندکاران و مدال آوران المپیک منتشر شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ نمایش "سی‌صد" که این روز‌ها با استقبال زیادی در حال اجراست، میزبان چهره‌های مشهور بسیاری از حوزه‌های مختلف بوده است. اخیراً هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو، به...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جان اونسوی مدیر تیم‌های ملی شنا پس از برگزاری اولین نشست سازمان تیم‌های ملی شنا گفت: حضورم در چهارمین دوره مسابقات شنا جام آزادی و سپس اردوی تیم ملی بزرگسالان در مشهد فرصت بیشتری را برای من مهیا ساخت تا شناخت دقیق‌تری نسبت به شناگران و مربیان داشته باشم. او افزود: با توجه به ارزیابی‌های موجود، برنامه‌ای را آماده می‌کنیم که در طولانی مدت منجر به...