پنج‌شنبه 3 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری مهر

اعضای هیات اجرایی در حالی روز سه شنبه تشکیل جلسه می‌دهند که تصمیم‌گیری در مورد انتخاب و معرفی سرپرستان دو رویداد پیش رو از مهمترین دستورالعمل‌های نشست آنها خواهد بود.

خبرگزاری مهر

دارنده مدال طلای المپیک لندن معتقد است در حذف 6 وزنه‌بردار از مسابقات جهانی فدراسیون مقصر بود اما نفرات دیگر هم در این دخیل بود و نمی‌توان تقصیر را فقط به گردن یک نفر انداخت.

وب‌گاه ورزش سه

سامو اومورودیون، مهاجم جوان سابق اتلتیکو مادرید بار دیگر برای پورتو در لیگ پرتغال گلزنی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دکتر موسی غنی‌نژاد، اقتصاددان، در اولین روز از پنجمین همایش اقتصاد صنایع پلاستیک در ایران که دیروز 8 مهر به میزبانی گروه رسانه‌ای «دنیای‌اقتصاد» در هتل المپیک تهران برگزار شد، در تشریح دورنمای اقتصاد ایران، اعلام کرد: با توجه به رویکردهای دولت چهاردهم، نسبت به آینده اقتصاد ایران خوش‌بینی محتاطانه دارم. او در تشریح این اظهارنظر گفت: شعارهای دولت چهاردهم درخصوص بازگشت به عقلانیت و همچنین...

وب‌گاه خبر آنلاین

حضور مربی خارجی تیر و کمان بدون دستاورد خاصی به پایان رسید.

وب‌گاه فرارو

تاریخ فوتبال پر از رویداد‌های هیجان‌انگیز و ماندگاری است که هر کدام به نوبه خود بر این ورزش محبوب تأثیر گذاشته‌اند. از تاسیس قدیمی‌ترین باشگاه فوتبال جهان تا اولین جام جهانی و گران‌ترین انتقال تاریخ، در این گزارش به مرور مهم‌ترین اتفاقات دنیای فوتبال می‌پردازیم.

وب‌گاه فرارو

شهریار فوتبال ایران در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرده است.

وب‌گاه گسترش

پیشکسوت فوتبال ایران در حال حاضر تمایلی به بازگشت به دنیای مربیگری ندارد، اما همچنان وضعیت تیم ملی، پرسپولیس، استقلال و سایر تیم‌ها را دنبال می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزشکار المپیکی ایران پس از المپیک پاریس بدون مربی تمرین می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حشمت مهاجرانی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و رقم‌زننده اولین صعود ایران به تاریخ جام‌های جهانی، به ایران بازگشت. حشمت مهاجرانی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و رقم‌زننده اولین صعود ایران به تاریخ جام‌های جهانی، به ایران بازگشت.

وب‌گاه ورزش سه

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در بازی‌های المپیک 2024 پاریس، بدون عمل جراحی به کشتی‌اش ادامه خواهد داد.

وب‌گاه ورزش سه

پیشکسوت فوتبال ایران فعلا علاقه‌ای به بازگشت به عرصه مربیگری ندارد، اما پیگیر وضعیت تیم ملی، پرسپولیس، استقلال و... است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ورزش و جوانان در جلسه ستاد ملی هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: اگر می‌خواهیم اراده واقعی یک ملت را نشان دهیم باید در المپیک لس‌آنجلس عزم و جدیت خود را نشان دهیم‌.

وب‌گاه ورزش سه

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت که پرسپولیس پس از برد در دربی، به دنبال آغاز پیروزی هایش در لیگ نخبگان است.

خبرگزاری مهر

رییس انجمن موی تای ایران گفت؛ هدف ما در موی تای توسعه این رشته است و برای بازگشت به جایگاه جهانی خود محکوم به پیروزی هستیم.