پنج‌شنبه 3 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسن یزدانی اعلام کرد: قرار است بعد از گذشت 6 ماه مجدداً برای ویزیت و بررسی پیشرفت روند درمانی به فرانسه سفر کنم.

وب‌گاه ورزش سه

حسن یزدانی صبح امروز در جلسه‌ای با علیرضا دبیر، روند درمانی خود پس از جراحی را با او هماهنگ کرد.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره والیبال آمریکا و جهان صحبت‌های جسورانه ای انجام داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نتیجه یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که محبوب‌ترین نقاط برای گردشگران در اروپا در عین حال بیشترین مراکز مورد علاقه جیب‌بُرها در این قاره هم هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسن یزدانی اعلام کرد: قرار است بعد از گذشت 6 ماه مجدداً برای ویزیت و بررسی پیشرفت روند درمانی به فرانسه سفر کنم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سومین و آخرین ترجمه عباس نعلبندیان با عنوان «پُرِمتوسِ در بند» اِسکیلِس بعد از 52 سال منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ملی‌پوش کشتی آزاد با بیان اینکه عمل جراحی کتفش را زیر نظر یکی از پزشکان دنیا انجام داده، اعلام کرد که فیزیوتراپی را از یک ماه دیگر آغاز می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسن یزدانی دارنده 10 مدال طلا، نقره و برنز المپیک و جهان پس از جلسه امروز خود با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: با هماهنگی که از سوی دکتر کیهانی یکی از بهترین متخصصان جراحی زانو و پزشک تیم‌های ملی صورت گرفت، وقت عمل از پروفسور پاسکال بویلو از بهترین جراحان کتف دنیا در موسسه جراحی ترمیمی...

خبرگزاری مهر

دارنده 10 مدال طلا، نقره و برنز المپیک و جهان گفت: قرار است بعد از گذشت 6 ماه مجدداً برای ویزیت و بررسی پیشرفت روند درمانی به فرانسه سفر کنم و از یک ماه دیگر فیزیوتراپی را شروع خواهم کرد.

وب‌گاه الف

حسن یزدانی گفت: به منظور ادامه روند درمانی پس از عمل جراحی، برنامه‌های خود را با فدراسیون کشتی هماهنگ کردم.

خبرگزاری تسنیم

ملی‌پوش کشتی آزاد با بیان اینکه عمل جراحی کتفش را زیر نظر یکی از پزشکان دنیا انجام داده، اعلام کرد که فیزیوتراپی را از یک ماه دیگر آغاز می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

یکی از متفاوت‌ترین گفتگوی ما در ورزش سه تقدیم شما خواهد شد، هم‌صبحتی با مرتضی مهرزاد ستاره تاریخی ورزش ایران.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیرعلی آذرپیرا، دارنده مدال برنز وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک 2024 پاریس اظهار داشت: برای اینکه به دوبنده تیم ملی در وزن 97 کیلوگرم برای حضور در المپیک پاریس برسم، بسیار تلاش کردم و متحمل سختی‌های زیادی در تمرینات شدم. وی ادامه داد: به واقع برای کسب مدال طلا به پاریس رفتم، اما متأسفانه در مبارزه نخستم با تاج الدین اف از ناحیه زانو پا دچار پارگی...

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد که نه تنها میانگین سنی تیم آمریکا بالا رفته، بلکه اکنون کشتی دنیا شده کشتی پیرمردها!

وب‌گاه فرارو

دوری موقت از کشتی حرفه‌ای و رفتن به دنیای مربیگری باعث شد دیوید تیلور به یکباره تصمیم به بازگشت بگیرد.