جمعه 4 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران میزبانی بازی‌های آسیایی ناشنوایان را از دست داد و مالزی جایگزین شد

وب‌گاه خبر آنلاین

دومین نشست تخصصی هماهنگی و بررسی کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی ناگویای ژاپن صبح امروز برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

قهرمان 10 مدالی کشتی آزاد المپیک و جهان به میهن بازگشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در پایان سومین و آخرین روز از رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در چین، تیم ملی کاراته ایران توسط صالح اباذری در وزن 84+ کیلوگرم، به مدال طلا، مهدی خدابخشی در وزن 84- کیلوگرم، مدال نقره، وزن 75- کیلوگرم، بهمن عسگری، وزن 55- کیلوگرم، بهنام دهقان زاده، کاتای انفرادی، فاطمه صادقی، وزن 55- کیلوگرم بانوان طراوت خاکسار، وزن 61- کیلوگرم، آتوسا گلشادنژاد، وزن...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ابتدای این نشست محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به مصوبات نشست قبلی ابراز داشت: تلاش می‌کنیم تا جلسات بعدی با محوریت بازی‌های کشور‌های اسلامی و آسیایی جوانان بصورت تخصصی و مجزا برگزار و موارد مهم در آن مورد بررسی قرار گیرد که با انتخاب سرپرستان کاروان‌های اعزامی این امر در هفته‌های آتی میسر می‌شود. وی افزود: با نتایج خوبی که در...

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن یزدانی دارنده 10 مدال طلا، نقره و برنز کشتی آزاد المپیک و جهان، پس از انجام عمل جراحی به کشور بازگشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقام مسئول وزارت راه گفت: با هماهنگی وزیر راه و شهرسازی در قالب قانون جوانی جمعیت، یک قطعه زمین به آرین سلیمی قهرمان تکواندوی المپیک واگذار شده است مقام مسئول وزارت راه گفت: با هماهنگی وزیر راه و شهرسازی در قالب قانون جوانی جمعیت، یک قطعه زمین به آرین سلیمی قهرمان تکواندوی المپیک واگذار شده است به گزارش عرشه آنلاین، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در رابطه با حواشی...

خبرگزاری مهر

مراسم قرعه‌کشی فصل جدید رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر در حالی روز دوشنبه برگزار می‌شود که خبری از حضور قدیمی‌ترین و پرافتخارترین تیم‌های این رقابت‌ها در فهرست شرکت‌کنندگان نیست.

خبرگزاری مهر

رییس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اعزام کاروان کیفی به بازی‌های آسیایی ناگویا، افزایش رشته‌های مدال‌آور و ارتقا رنگ مدال‌ها در این بازی‌ها را مورد توجه قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقام مسئول وزارت راه گفت: با هماهنگی وزیر راه و شهرسازی در قالب قانون جوانی جمعیت، یک قطعه زمین به آرین سلیمی واگذار شده است.

خبرگزاری مهر

کارشناس ورزش و استاد دانشگاه با تاکید بر این که ورزش همگانی در سال های اخیر مورد غفلت واقع شده است گفت: وزارت ورزش باید استفاده از نیروهای جوان و متخصص را در دستور کار قرار دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن یزدانی پس از انجام عمل جراحی در کشور فرانسه صبح امروز به کشور بازگشت. حسن یزدانی پس از انجام عمل جراحی در کشور فرانسه صبح امروز به کشور بازگشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ حسن یزدانی دارنده 10 مدال طلا، نقره و برنز کشتی آزاد المپیک و جهان، پس از انجام عمل جراحی به کشور بازگشت.

خبرگزاری تسنیم

دومین نشست تخصصی هماهنگی و بررسی کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی ناگویای ژاپن برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

حسن یزدانی دارنده 10 مدال طلا، نقره و برنز کشتی آزاد جهان و المپیک، پس از انجام عمل جراحی به کشور بازگشت.