جمعه 4 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه فرارو

«این زمین هیچگونه معارضی ندارد. وی یادآور شد: با آرین سلیمی تماس گرفتیم و وی به ما هم گفت چند نفر نسبت به این زمین ادعای مالکیت دارند. از وی خواستیم آن‌ها را به ما معرفی کند، اما وی گفت این موضوع را از کسی شنیده است. حتی به آقای سلیمی گفتیم اگر تمایل داشته باشند این زمین را جابه‌جا می‌کنیم.»

خبرگزاری مهر

در این نشست دانشجویان روسی پرسشهایی درباره تحصیل در ایران در رشته‌های مرتبط با ایران‌شناسی، زبان فارسی و رشته‌های علوم انسانی، ارتباطات سینمایی و تولید مشترک فیلم بین ایران و روسیه پرسیدند.

خبرگزاری تسنیم

تنیسور شماره 2 جهان از برنامه فشرده مسابقات انتقاد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

پرطرفدارترین جست‌وجوهای ایرانی‌ها در شهریور 1403 چه مواردی بودند؟

خبرگزاری تسنیم

پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی در غرب تهران میزبان کسب وکارهای فناور پیشروی ملی و بین المللی در حوزه علوم انسانی و نوآوری‌های اجتماعی است.

خبرگزاری مهر

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته با تاکید بر اینکه دیدار با مقام معظم رهبری نعمتی است که از چندسال گذشته نصیبش شده، گفت: از پاریس و بعد از قهرمانی در بازی‌های پارالمپیک آماده این دیدار شدیم.

خبرگزاری تسنیم

فدراسیون شطرنج هند جامی را که در المپیک اهدا می‌شود، گم کرد.

خبرگزاری تسنیم

فدراسیون اسکواش که به تازگی به جرگه فدراسیون‌های المپیکی پیوسته، برای ادامه راه باید جوانگرایی را در دستور کار خود قرار دهد.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم ملی بدمینتون گفت: آغاز اعزام به مسابقات بین‌المللی توسط فدراسیون خبر خوبی بود و بازیکنان در تلاش هستند در کنار این با جذب اسپانسر شخصی در رویدادهای دیگری نیز شرکت کنند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی ووشو گفت: از نظر فنی پیشرفت را در تمام ورزشکاران دیدم، اما از نظر نتیجه اعتقاد دارم می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم.

خبرگزاری مهر

تیم ملی تنیس روی میز در حالی اردوی آماده سازی خود برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را آغاز می کند که بازیکنان چهره و مطرح این تیم در آن حضور نخواهند داشت.

خبرگزاری مهر

نتایج کلی کاروان ورزشی ایران در سی و سومین دوره بازی های المپیک به میزبانی پاریس را می‌توان به وضعیت رودخانه «سن» تشبیه کرد که گاهی آلوده و زمانی نیز آماده برگزاری مسابقات بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی فوتسال فرانسه در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی ازبکستان امروز رو در روی تیم ایران قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری مهر

نوشاد عالمیان با دعوت برگزارکنندگان رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز اسمش پکن، روز چهارشنبه عازم چین می‌شود تا در این مسابقات شرکت کند.