جمعه 4 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول وزارت راه با بیان این‌که با هماهنگی وزیر راه و شهرسازی در قالب قانون جوانی جمعیت، یک قطعه زمین به آرین سلیمی واگذار شده است، گفت: این زمین هیچگونه معارضی ندارد.

خبرگزاری مهر

مربی تیم ملی کشتی ایران شائبه جدایی‌اش از تیم ملی را به دلیل اختلاف و دلخوری رد کرد و گفت: هیچ مشکلی با هم نداشتیم اما صلاح این بود که از تیم ملی جدا شوم.

خبرگزاری مهر

تیم ملی فوتسال فرانسه در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی ازبکستان امروز رو در روی تیم ایران قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم پاراوزنه‌برداری گفت: واقعیت این است که در ورزش حرفه‌ای تامین شغل و بیمه و معاش ورزشکاران کمترین خواسته است و در خیلی از کشورها حل شده اما متأسفانه ما هنوز درگیر آن هستیم.

خبرگزاری مهر

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته نسبت به رویکرد وزارت ورزش در نصف شدن پاداش این تیم بابت قهرمانی در بازی های پارالمپیک انتقاد کرد و خواستار تغییر این رویه شد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم معینی‌پور تاکید کرد که برنامه‌ای برای استفاده از کشتی‌گیر خارجی در مصاف دور رفت با بانک شهر ندارد و برای دور برگشت به استفاده از خارجی فکر می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

احمد فتحی، مدافع تیم فوتبال پیرامیدز مصر، اعلام کرد در پایان فصل به طور رسمی از فوتبال خداحافظی می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

فیتنس با قوانین و شمایل خاص و شکیل خود به یکی از پرطرفدارترین رشته های این روزهای ایران تبدیل شده است.

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون استرالیا در حال بررسی چند گزینه برای هدایت این تیم است.

وب‌گاه فرارو

جام جهانی سابوتئو تقریباً شبیه به جام جهانی واقعی است، با این تفاوت که بازیکنان آن عروسک‌های پلاستیکی 2.5 سانتی متری هستند که در دو نیمه 15 دقیقه‌ای روی یک تکه پارچه حرکت داده می‌شوند. خوشبختانه، اینجا خبری از VAR نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: هیچ اقدامی برای دریافت ویزای اسپانیا نکردم و خودم هم تمایلی به این سفر نداشتم. این موضوع 2 ماه قبل منتفی شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروزه با یک پارادوکس میزان ثروت و سلامت روان مواجه هستیم. به‌رغم موفقیت مالی، فشارها و عوامل استرس‌زای منحصربه‌فردی که ثروتمندان با آن مواجه هستند، می‌تواند برخی از افراد را به خودکشی، به عنوان راهی برای فرار از بار سنگین حفظ سبک زندگی خاص و برآورده کردن انتظارات اجتماعی سوق دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نواب نصیرشلال، سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران اظهار داشت: ما بعد از المپیک داریم برای حضور در رقابت‌های جهانی بحرین آماده می‌شویم و الان تقریبا یک ماه و دو روز است که نفرات در اردوی جهانی هستند. وی افزود: 10- 11 هفته فاصله داریم تا مسابقات بحرین و خوشبختانه ملی‌پوشان دارند تمرینات خوبی را سپری می‌کنند. انشالله شرایط به همین منوال پیش برود و این...

وب‌گاه ورزش سه

مرد برنزی پاراوزنه برداری پاریس 2024 از مسیر سختی که برای رسیدن به مدال طی کرده، می‌گوید.

وب‌گاه فرارو

دارنده مدال المپیک پاریس در نخستین فیلم سینمایی خود نقش یک قاتل را بازی خواهد کرد.