جمعه 4 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: تیم ملی کاراته با شرایط خوبی راهی مسابقات قهرمانی آسیا در هانگژو شده و امیدوارم تلاش چند ماهه مجموعه کاراته به ثبت نتیجه‌ای در خور شان کاراته ایران ختم شود.

خبرگزاری مهر

با آغاز سال تحصیلی، بسیاری از دانشجویان جدید برای نخستین‌بار وارد محیط دانشگاهی خود می‌شوند به همین دلیل نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به برخی از دانشگاه‌های تهران معرفی شده است.

خبرگزاری تسنیم

هافبک پیشین یوونتوس از استقبال ویژه هواداران مارسی از او به وجد آمده و بی‌صبرانه مننظر شروع کارش در این تیم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعضای کاروان‌های اعزامی به بازی‌های المپیک و پاراالمپیک امروز با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار خواهند کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس فدراسیون دوومیدانی برای دوران حضورش در این فدراسیون وعده هایی داده که عملی شدن آن با ابهامات و البته موانعی همراه است که اهالی این رشته را نگران خواهد کرد.

وب‌گاه الف

اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پاراالمپیک 2024 پاریس تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

خبرگزاری مهر

اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

خبرگزاری میزان

اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

شاید خوش‌بین‌ترین هوادار کشتی در ایران هم تصور نمی‌کرد رؤیای تقایل دیوید تیلور و کامران قاسم‌پور این‌قدر سریع محقق شود. این همان مبارزه‌ای است که در ایران، طیف زیادی، از مدت‌ها قبل انتظارش را می‌کشیدند

خبرگزاری تسنیم

قهرمان سنگین‌وزن المپیک و جهان برای ریاست فدراسیون کشتی ترکیه اعلام کاندیداتوری کرد.

وب‌گاه ورزش سه

جردن چایلز، ژیمناست تیم ملی آمریکا در المپیک، با ارائه شکایتی، تلاش دارد مدال برنز المپیک خود را که در پاریس کسب کرده بود و سپس به دلیل اعتراض تیم رومانی از او گرفته شد، بازگرداند.

وب‌گاه ورزش سه

آدرین رابیو، هافبک فرانسوی، می‌گوید فکر نمی‌کرد که به مارسی بپیوندد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کمیته بین المللی المپیک جانشینان احتمالی باخ را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امین کاویانی نژاد علی رغم تمام شایستگی‌ها در المپیک پاریس نتوانست به مدال برسد، اما در ادامه مراسم‌های تجلیل از کشتی‌گیران المپیکی، امروز حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به همراه فرماندار، رییس اداره ورزش و جوانان و رییس هیات کشتی شهر اندیمشک با حضور در خانه کاویانی‌نژاد از او بابت تلاش‌هایش در المپیک قدردانی و به این کشتی‌گیر جایزه نقدی...