جمعه 4 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه مشرق نیوز

اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس امروز سه‌شنبه 27 شهریور 1403 با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر معظم انقلاب در پایان بیاناتشان در دیدار اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس عکس یادگاری گرفتند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: ایمان دارم با توجه به نگاه ویژه و حمایتی رئیس جمهور در امر ورزش، قطعا شاهد اقدامات تحولی در حوزه ورزش خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ورزش و جوانان گفت: نسل جدید و جوان قهرمان ما، علیرغم تهاجم فرهنگی گسترده و همه جانبه فرهنگی دشمنان همچنان متعهدانه به وطن عشق می‌ورزند.

خبرگزاری دانشجو

وزیر ورزش و جوانان گفت: نسل جدید و جوان قهرمان ما، علیرغم تهاجم فرهنگی گسترده و همه جانبه فرهنگی دشمنان همچنان متعهدانه به وطن عشق می‌ورزند و دل در گروی اهل بیت، اسلام و انقلاب دارند و این مهم مسئولیت ما دست اندرکاران ورزش را مضاعف می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی ورزشکاران پارالمپیک امروز انگشتر مقام معظم رهبری هدیه گرفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قهرمان پارالمپیک از رهبر انقلاب هدیه ارزشمندی را دریافت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عکسی از حدیث نصب شده در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار صبح امروز منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعضای کاروان ورزشی ایران در المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس صبح امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امور شاهد و ایثارگر دانشگاه علامه‌طباطبائی، شیوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نوورود شاهد و ایثارگر با سهمیه 25% به بالا در سال تحصیلی 1404-1403 همه مقاطع و دوره‌ها (روزانه، شبانه و پردیس) را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است ثبت‌نام به صورت حضوری و از 25 شهریور ماه تا 25 مهرماه 1403 انجام می‌شود. لازم است همه دانشجویان روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس...

خبرگزاری مهر

رهبر انقلاب از مدال‌آوران، ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران کاروان‌های اعزامی به المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس تشکر کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقصتصادنیوز: علیرضا دبیر، هادی ساعی و حسین رضازاده با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویری از آرمیتا رضایی نژاد در مراسم دیدار امروز اعضای کاروان المپیک و پارالمپیک ایران با رهبر انقلاب اسلامی حضور داشت.

وب‌گاه ورزش سه

اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرگزاری مهر

شیوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نوورود شاهد و ایثارگر با سهمیه 25% به بالا در سال تحصیلی 1404-1403 همه مقاطع و دوره‌ها (روزانه، شبانه و پردیس) در دانشگاه علامه‌طباطبائی اعلام شد.