جمعه 4 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه ورزش سه

انتقادات به آدرین رابیو برای انتقالش به مارسی همچنان در رسانه های فرانسوی مطرح می شود و انگشت اتهام به سمت مادر او نشانه رفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از آرمیتا رضایی‌نژاد دختر شهید رضایی نژاد دانشمند هسته‌ای در دیدار امروز رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم کشتی فرنگی شهرداری مسجد سلیمان به عنوان تنها نماینده استان کشتی خیز خوزستان در فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی حضور دارد و به تازگی نیز امیرقاسمی منجزی دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا را به عنوان سرمربی معرفی کرده است. این تیم برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر اقدام به جذب دو فرنگی‌کار عنوان‌دار ارمنستانی کرده است. یکی از این نفرات، مالخاز آمویان دارنده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر انقلاب با قدردانی از احساس مسئولیت ملی و فراملی ورزشکاران ایرانی در مسابقات بین‌المللی گفتند: رفتار متین، حرکات سنجیده و عقلانیت حاکم بر عملکرد شما، نشان‌دهنده احساس بسیار با ارزش مسئولیت مضاعف در مقابل ملت و کشور است.

وب‌گاه ورزش سه

دیوید تیلور بعد از قهرمانی در انتخابی کشتی آزاد آمریکا از احتمال انصراف خود از مسابقات جهانی خبر داده است!

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس به مسئولان برای دغدغه‌های شغلی قهرمانان با اشاره به سخنان آرین سلیمی تذکر داد.

خبرگزاری مهر

کرمانشاه - آرین سلیمی جوان کرمانشاهی قهرمان طلایی المپیک، در حضور رهبر انقلاب بر افتخار مسابقه زیر پرچم ایران تاکید کرد.

خبرگزاری میزان

اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس با رهبر انقلاب دیدار کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ورزش و جوانان گفت: وضعیت استادیوم‌ها استاندارد میشود من پای این کار هستم مردم نگران این بحث‌های اخیر نباشند. وزیر ورزش و جوانان گفت: وضعیت استادیوم‌ها استاندارد میشود من پای این کار هستم مردم نگران این بحث‌های اخیر نباشند. وزیر ورزش و جوانان گفت: وضعیت استادیوم‌ها استاندارد میشود من پای این کار هستم مردم نگران این بحث‌های اخیر نباشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک عضو هیات رییسه از دیدار کارگزاران نظام با رهبر انقلاب در سالروز ولادت پیامبر (ص) خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پاراالمپیک 2024 پاریس در دیدار صبح امروز با رهبر انقلاب عکسی را به یادگار گرفتند. اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پاراالمپیک 2024 پاریس در دیدار صبح امروز با رهبر انقلاب عکسی را به یادگار گرفتند. به گزارش عرشه آنلاین اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پاراالمپیک 2024 پاریس در دیدار امروزشان با رهبر...

وب‌گاه خبر آنلاین

"کم ایر" صدای جوانان و ورزشکاران افغانستانی در رقابتهای والیبال باشگاه های آسیا بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب فرمودند: امسال در بازی‌های المپیک و پارالمپیک یک درخشش ویژه‌ای انسان مشاهده کرد. من البته دنبال کردن جزئیات در کار ورزش و خبرها برایم میسر نیست؛ اما اجمالاً در جریان قضایا قرار میگیرم، تا آنجایی که وقت باشد می‌بینم و یا می‌شنوم. امسال بسیار برجسته بود، بسیار خوب بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر ورزش و جوانان گفت: وضعیت استادیوم‌ها استاندارد خواهد شد و من پای این کار هستم تا مردم نگران این بحث‌های اخیر نباشند.