شنبه 5 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل «یلدا بیرانوند» فرزند یکی از کارکنان پایگاه هوایی شهید نوژه، ضمن تجلیل و تقدیر از مقام‌آوری او در مسابقات کاراته فیلیپین، اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش همیشه در عرصه ورزش پیشقدم بوده و نمونه بارز آن باشگاه عقاب نهاجا، یکی از باشگاه‌های ورزشی ریشه‌دار و باسابقه در کشور است. امیر...

خبرگزاری مهر

پس از اعتراض هیات کشتی استان فارس به داوری مبارزه میان دانیال سهرابی و محمدرضا گرایی در جریان انتخابی تیم ملی کشتی اوزان غیر المپیکی، کمیسیون داوران نظر خود را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در پی افتخارآفرینی ورزشکاران ایرانی در رقابت‌های پارالمپیک 2024 در صفحه‌ی شخصی خود از پهلوانان المپیک و پارالمپیک تمجید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه اینتر میامی تایید کرد که یک دروازه بان آرژانتینی جدید را به خدمت گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

وزیر ورزش و جوانان گفت: در آینده شاهد رویداد‌های زیادی در حوزه دوومیدانی خواهیم بود، دوومیدانی به عنوان ورزش پایه، برای ورزش ایران مهم‌ترین رشته است.

خبرگزاری دانشجو

رئیس فدراسیون بوکس در جریان مجمع عمومی سالیانه این فدراسیون، گفت: نایب قهرمانی نوجوانان ما در آسیا، آغاز مسیر بوکس ایران بوده و نویدبخش روزهای خوب در آینده نزدیک است .

خبرگزاری مهر

مربی سازنده کامران قاسم‌پور گفت: در حال حاضر مسابقات جهانی آلبانی مهم‌ترین مسابقه پیش روی اوست و پس از آن کادر فنی کشتی آزاد باید با توجه به شرایط وزنی او تصمیم‌گیری کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در دویست شصت و یکمین جلسه شورای ششم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع امنیت، شهدای مدافع حرم و شهید جمهور و همراهان وی، به سالروز رحلت «آیت‌الله طالقانی»؛ مفسر کبیر قرآن، و به فرمایش امام راحل، ابوذر زمان و مالک اشتر دوران اشاره کرد و ضمن پاسداشت مقام وی، این شخصیت برجسته انقلاب...

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان هنوز از عدم تغییرات مسابقات المپیک گله مند است.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: سینما به عنوان یک رسانه تأثیرگذار و قابل لمس برای افکارعمومی، می‌تواند زمینه رشد، شکوفایی، فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در جامعه را میسر کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال تهران را به مقصد مشهد ترک کرد. صبح امروز کاروان تیم ملی فوتسال با گذر از زیر قرآن کریم از هتل المپیک وارد فرودگاه مهرآباد شد. بازیکنان و کادر فنی از طریق CIP فرودگاه با پرواز ساعت 8 صبح تهران را به مقصد مشهد مقدس ترک کرد. پرواز ملی‌پوشان دقایقی پیش در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد به...

خبرگزاری مهر

کاروان تیم ملی فوتسال برای شرکت در جام‌جهانی 2024 ازبکستان، سفر خود را از تهران به سوی بخارا آغاز کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به دلیل سردرگمی و بلاتکلیفی برای تن دادن به قانون جدید کنفدراسیون آسیا باید منتظر اتفاقی تلخ باشند که جبران کردنش سخت خواهد بود.