شنبه 5 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری تسنیم

در حالی که محمدرضا مختاری در مبارزه اول انتخابی وزن 82 کیلوگرم از سد محمدعلی گرایی گذشته بود، مبارزه دوم به سود گرایی تمام شد تا او صاحب دوبنده تیم ملی شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چند روز قبل عکسی با این عنوان که علی دایی مدل شده است در فضای مجازی دست به دست شد. دایی البته این عکس را در اینستاگرام خودش منتشر کرده بود که بازتاب فراوانی هم داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

دانیال سهرابی با پیروزی مقابل محمدرضا گرایی ملی‌پوش تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پارک فناوری پردیس گفت: توسعه فضاهای کار اشتراکی، ایجاد مرکز ملی نمایشگاهی، ایجاد تالار معاملات فناوری کشور و... از جمله مزایای عضویت در پارک فناوری پردیس است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن یزدانی مهمان مراسم عروسی ستاره ملی‌پوش پرسپولیس بود. حسن یزدانی مهمان مراسم عروسی ستاره ملی‌پوش پرسپولیس بود. به گزارش عرشه آنلاین؛ مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع پرسپولیس اخیرا مراسم عروسی خود را برگزار کرد که چهره‌های مطرحی هم مهمان این مراسم بودند.

وب‌گاه ورزش سه

کامران قاسمپور با فرم بدنی ایده آلی که از خودش در انتخابی نشان داد، حالا حتی برای مبارزه احتمالی با دیوید تیلور هم آماده است.

وب‌گاه ورزش سه

رودی فولر اعلام کرد که پس از جام جهانی 2026 مدیریت ورزشی تیم ملی آلمان را ترک خواهد کرد و تمدید ناگلزمان باعث تعویق تصمیم او شد.

خبرگزاری مهر

همزمان با پس گرفتن مدال طلای ملی‌پوش پرتاب نیزه پارالمپیک، اکران فرهنگی تقدیر از این ملی‌پوش در پایتخت اجرا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از پیروزی کامران قاسم پور در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی و بی‌اخلاقی امیرحسین فیروزپور پس از شکست در شبکه های اجتماعی وایرال شد به گزارش عرشه آنلاین؛ فیلمی از پیروزی کامران قاسم پور در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی و بی‌اخلاقی امیرحسین فیروزپور پس از شکست در شبکه های اجتماعی وایرال شد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بنابر اعلام اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، پس از آنکه در جریان رقابت پرتاب نیزه بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس، صادق بیت سیاح ملی‌پوش ایران ضمن شکستن رکورد پارا المپیک به مدال طلا دست یافت و مسئولان برگزاری مدال طلای بیت سیاح را به جهت شادی پس از قهرمانی و استفاده از پرچم عزای سیدالشهدا پس گرفتند، اکران فرهنگی تقدیر از...

وب‌گاه مشرق نیوز

رنکینگ جدید المپیکی‌های تکواندو از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد که هر چهار نماینده کشورمان بعد از موفقیت در بازی‌های پاریس به رده‌های بالای جدول صعود کردند.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره شیرازی کشتی فرنگی در ثانیه‌های آخر اسیر فنی شد که برادرش چند سال قبل برای نخستین بار اجرا کرد!

وب‌گاه خبر آنلاین

کاربران خبرآنلاین، به اظهارات محمد جواد آذری جهرمی درخصوص دیسکالیفه شدن مدال طلا صادق بیت سیاح در مسابقات پارالمپیک شده بود، واکنش نشان دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کامران قاسمپور نماینده ایران در وزن 92 کیلوگرم در مسابقات جهانی اوزان غیر المپیکی آلبانی شد. کامران قاسمپور نماینده ایران در وزن 92 کیلوگرم در مسابقات جهانی اوزان غیر المپیکی آلبانی شد. رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در 3 وزن غیر المپیکی و یک وزن زیر 23 سال به منظور حضور در رقابت‌های جهانی آلبانی از ساعت 10:30 صبح امروز در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس فدر اسیون چوگان از ثبت روز ملی این رشته سنتی ایران در تقویم رسمی کشور خبر داد.