شنبه 5 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ راجاراندیر سینگ 77 ساله با 44 رای از 45 رای برای یک دوره چهار ساله به عنوان رئیس شورای المپیک آسیا انتخاب گردید. هفدهم تیر ماه سال 1402 بود که انتخابات شورای المپیک آسیا در بانکوک تایلند برگزار و شیخ طلال الفهد وحسین المسلم هر دو از کویت برای ریاست OCA کاندیدا بودند که در نهایت شیخ طلال با 24 رای به عنوان رئیس جدید شورای...

خبرگزاری تسنیم

در پایان چهل و چهارمین مجمع عمومی و انتخاباتی شورای المپیک آسیا، محمود خسروی‌وفا به عنوان رئیس کمیته پاراآسیایی شورای المپیک آسیا و عضو اصلی هیئت اجرایی با حق رای انتخاب شد.

خبرگزاری مهر

چهل و چهارمین نشست مجمع عمومی شورای المپیک آسیا درحالی برگزار شد که در پایان این نشست راجا راندیر سینگ به عنوان رئیس جدید شورای المپیک آسیا انتخاب شد.

خبرگزاری تسنیم

در ادامه برگزاری چهل و چهارمین نشست مجمع عمومی شورای المپیک آسیا که در بارات مانداپام دهلی نو در حال برگزاری است راجاراندیر سینگ با 44 رای به عنوان رئیس شورای المپیک آسیا انتخاب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واکنش دادستان کل کشور به پس گرفته شدن مدال طلای صادق بیت سیاح، ملی‌پوش ایران واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ایران در حرکت نخست موفق به رکورد شکنی شد.

خبرگزاری دانشجو

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: کار سختی را در مسابقات جهانی 2024 اسپانیا داشتیم، اما خوشحالم که توانستیم برای پنجمین بار در تاریخ قهرمان جهان شویم.

خبرگزاری تسنیم

رضابک آیتموخان بعد از تلاشِ ناکام در راه رسیدن به المپیک پاریس، حالا اتفاق جالب را رقم زده و بعد از قهرمانی بزرگسالان جهان، به قهرمانی جهان رده پایین‌تر رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هفته گذشته بود که پس از ماه‌ها بلاتکلیفی در انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال بالاخره میلاد تقوی پس از اخراج پائز، سرمربی قبلی تیم ملی در دومین اقدام پر سر و صدایش بعد از نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون والیبال به قولش در استخدام یک سرمربی نامدار خارجی عمل کرد و در نهایت روبرتو پیاتزا، سرمربی پرافتخار ایتالیایی 48 ساعت قبل از 15 مرداد ماه، یعنی زمانی که تقوی یک و نیم ماه قبل وعده داده بود...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هفته گذشته بود که پس از ماه‌ها بلاتکلیفی در انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال بالاخره میلاد تقوی پس از اخراج پائز، سرمربی قبلی تیم ملی در دومین اقدام پر سر و صدایش بعد از نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون والیبال به قولش در استخدام یک سرمربی نامدار خارجی عمل کرد و در نهایت روبرتو پیاتزا، سرمربی پرافتخار ایتالیایی 48 ساعت قبل از 15 مرداد ماه، یعنی زمانی که تقوی یک و نیم ماه قبل...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

دوومیدانی ایران این روزها با وجود داشتن مدیر صاحب نام خود چندان بی‌شباهت به دوران بی‌ثباتی یک سال گذشته نیست و باید دید حدادی برای مقابله با چالش‌های پیش رو چه اقدامی را انجام خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از افزایش 15 درصدی ترافیک در پایتخت با بازگشایی مدارس خبر داد.

خبرگزاری مهر

دوومیدانی ایران این روزها با وجود داشتن مدیر صاحب نام خود چندان بی‌شباهت به دوران بی‌ثباتی یک سال گذشته نیست و باید دید حدادی برای مقابله با چالش‌های پیش رو چه اقدامی را انجام خواهد داد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی نماینده اندونزی گفت: سفر بسیار سختی داشتیم و دیروز بعد از 36 ساعت از جاکارتا به ایران رسیدیم.