شنبه 5 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه ورزش سه

قطرپاسور تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی نماینده اندونزی گفت: خوشحالم که به ایران آمدم و برای بازی مقابل تماشاگران این کشور هیجان دارم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسئولان کمیته المپیک، تربیت بدنی و ورزش طالبان می‌گویند که در یک سال گذشته ورزشکاران رشته‌های مختلف افغانستان در مجموع 92 مدال از مسابقات خارجی به دست آورده‌اند.

وب‌گاه تابناک

وقتی دادگاه به ختیگ تسابولوف اجازه شرکت در المپیک 2024 پاریس را داد، این بدترین اتفاق ممکن برای علی ارسلانی بود که 3 ماه تمرین کشتی آزاد انجام داده بود، اما حالا مشخصاً او با غیبت در پاریس، با یک خوش‌شانسی مواجه شده است.

وب‌گاه فرارو

مسئولان کمیته ملی المپیک آگاهانه، پیش از شروع این بازی‌ها از چنین لباس‌هایی رونمایی نکردند تا از گزند انتقادها در امان باشند، موضوعی ثابت‌شده است، ولی از آنجا که افکار عمومی نسبت به طراحی، دلیل انتخاب طراح و عدم رونمایی از این لباس‌ها پیش از المپیک قانع نشده، انتظار می‌رفت تا مسئولان امر در این زمینه شفاف‌سازی کنند و از این بگویند که با چه متر و معیاری، شرکت تهیه‌کننده این البسه انتخاب...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهاجران آفریقایی در بدنه جامعه و شهر در پاریس حل شده‌اند و از حق شهروندی کامل برخوردارند.

خبرگزاری تسنیم

مدعی وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی می‌گوید از مدال المپیک علیرضا مُهمدی روحیه گرفته و فکر می‌کند در چرخه انتخابی 2025 رقابت جذابی بین آنها در پیش باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صادق بیت‌سیاح گفت: در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو من پرچم حضرت ام البنین (س) در دست گرفتم هیچ مشکلی پیش نیامد.

وب‌گاه ورزش سه

چهل و چهارمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا روز یکشنبه در دهلی نو، پایتخت هند، برگزار خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمیته برگزاری بازی‌های پارالمپیک پاریس اعتراض مسئولان تیم پارادوومیدانی ایران نسبت به دیسکالیفه‌شدن صادق بیت‌سیاح در رقابت‌های پرتاب نیزه را رد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

دریافت‌کننده قدرتی تیم والیبال جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی گفت: من از هر فرصتی برای سفر و والیبال بازی کردن و یادگیری از دیگران استفاده می‌کنم.

وب‌گاه 55 آنلاین

صادق بیت‌سیاح در مسابقات پرتاب نیزه کلاس F41 پارالمپیک 2024 پاریس، با ثبت رکورد 47.64 متر ضمن شکستن رکورد پارالمپیک، در جایگاه نخست قرار گرفت و به مدال طلا رسید.

وب‌گاه ورزش سه

شمشیرباز ترکیه قهرمان مسابقات بین‌المللی ارومیه شد.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره های والیبال فرانسه اولین تمرین خود را انجام دادند.

خبرگزاری مهر

کاروان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک دانشجویان نظامی جهان (سیزم) با کسب 9 مدال و سه کاپ به کار خود پایان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی دایی به تماشای کنسرت نمایش «سی صد» نشست.