شنبه 5 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موضوع آمادگی قطر برای جام جهانی یکی دیگر از نگرانی‌ها بود که در آغاز بحران2017 خلیج‌فارس این نگرانی‌ها افزایش یافت. در آن زمان، بحث‌هایی درباره آمادگی قطر برای جام جهانی وجود داشت؛ زیرا انتظار می‌رفت آن محاصره بر ساخت ورزشگاه‌ها و سایر زیرساخت‌های لازم تاثیر بگذارد. قبل از بحران خلیج‌فارس، مذاکراتی درباره استفاده بالقوه از زیرساخت‌های کشورهای همسایه وجود داشت. گذرگاه قطر - بحرین به...

وب‌گاه ورزش سه

ستاره‌های والیبال نشسته ایران در پاریس کاری کارستان کردند و برای هشتمین بار مدال طلای باارزش پارالمپیک را به گردن آویختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تیم ملی والیبال نشسته ایران در دیدار فینال این رشته در هفدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک برابر بوسنی به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی والیبال نشسته ایران با برتری برابر بوسنی در دیدار فینال برای هشتمین بار قهرمان پارالمپیک شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ناهید کیانی یکی از مهمانان مراسم شصتمین سالگرد تاسیس باشگاه پرسپولیس بود.

خبرگزاری تسنیم

دارنده مدال طلای پاراوزنه‌برداری المپیک پاریس تاکید کرد که سومین مدالش در پارالمپیک بهترین مدالش شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس اعلام سازمان آتش نشانی شهر تهران آتش سوزی در پارک سرخه حصار مهار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویکتور آدبویخو، بازیکن شاغل در لیگ دسته سوم انگلیس، به دلیل عطسه شدید از ناحیه کمر مصدوم شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مصدومیت در فوتبال برای بازیکنان امری بدیهی است که معمولا از برخوردهای فیزیکی ناشی می‌شود اما عجیب‌ترین نوع مصدومیت درباره بازیکنی است که با «عطسه» از ناحیه کمر آسیب می‌بیند! ویکتور آدبویخو، مهاجم بولتون واندررز، باشگاهی در لیگ دسته سوم انگلیس، به دلیل مصدومیت غیرمعمول ناشی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

المیرا شریفی‌مقدم، مجری معروف صدا و سیما با انتشار یک استوری از حضور خودش در جشن تولد و قهرمانی تیم پرسپولیس خبر داد. جشن تولد 60 سالگی پرسپولیس امروز با حضور ورزشکاران، هنرمندان و جمعی از چهره‌های شناخته شده برگزار شد. استوری المیرا شریفی مقدم را در ادامه می‌بینید.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر ورزش و جوانان گفت: تاکید رییس‌جمهور این است که برای انتخاب افراد عجله نکنیم و در همین راستا نیز در حال بررسی گزینه‌های مختلف و انتخاب شایسته‌ترین‌ها هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ناهید کیانی، نایب قهرمان تکواندوی المپیک در جشن باشگاه پرسپولیس گفت: «افتخار می‌کنم پرسپولیسی هستم.» به گزارش عرشه آنلاین؛ او این را گفت و ادامه داد: «به خاطر کامبک پرسپولیس در اردوی تیم ملی گریه کردم. من پرسپولیسی هستم، اما تا حالا برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه نرفته ام. دوست دارم یک روز این اتفاق بیفتد. فکر می‌کنم تجربه خوبی باشد.» کیانی ادامه داد: «خانواده ما پر جمعیت هستند....

وب‌گاه الف

تیم ملی والیبال نشسته ایران با برتری برابر بوسنی در دیدار فینال بازی های پارالمپیک 2024 پاریس. برای هشتمین بار قهرمان این بازی ها شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: اختلافی بین فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک بوده است که برای برطرف کردن این اختلاف تلاش کردیم و فدراسیون فوتبال مسئول رسیدگی به تیم ملی امید است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وقتی بازیهای رسانه‌ای و مجازی نباشد، می توان دختر باد واقعی را دید که چگونه بدون ادا و اطوار افتخارآفرینی می‌کند.

وب‌گاه تابناک

برنده مدال نقره تکواندوی المپیک در جشن امروز سرخ‌پوشان پایتخت شرکت کرد.

خبرگزاری دانشجو

وزیر ورزش و جوانان گفت: از نظر من بچه‌هایی که در پارالمپیک پاریس محدودیت‌های جسمی دارند باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.