یک‌شنبه 15 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

خبرگزاری تسنیم

باشگاه الهلال عربستان به دنبال جذب ستاره 30 ساله پورتوی پرتغال است.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - تهران - تیم فوتبال آجی ام کا ازبکستان در دقایق پایانی با زدن دو گل برابر نماینده امارات به برتری دست یافت تا در 4 دقیقه باخت را با پیروزی عوض کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم الهلال عربستان درچارچوب رقابت های گروه اول لیگ قهرمانان آسیا 2021 استقلال تاجیکستان را شکست داد و همچنان در صدر جدول این گروه باقی ماند.

وب‌گاه فرارو

چرا استقلال در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان یا به عبارت دقیق‌تر در دو هفته نخست این بازی‌ها برترین تیم تورنمنت بوده و توانسته نظر مثبت بسیاری از منتقدان را به دست بیاورد؟

وب‌گاه فرارو

فدراسیون فوتبال درباره خبر منتشر شده با مضمون بازگشت کالدرون به فوتبال ایران توضیحاتی ارائه داد و خبر منتشر شده را اصلاح کرد.

خبرگزاری ایسنا

روز گذشته فدراسیون فوتبال از بازگشت گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس به فوتبال ایران در قالب برنامه‌ای از سوی فیفا خبر داد اما در واقع پسر کالدرون این مسئولیت را برعهده دارد نه خودش!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فدراسیون فوتبال درباره خبر منتشر شده با مضمون بازگشت کالدرون به فوتبال ایران توضیحاتی ارائه و اشتباه خود را اصلاح کرد.

وب‌گاه فرارو

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس ایران در تازه‌ترین رده‌بندی باشگاه‌های جهان صعود چشمگیری داشته‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

در فهرست مربوط به AFC در بازه زمانی مذکور، چونبوک موتورز کره جنوبی، الهلال عربستان و اولسان هیوندای کره جنوبی به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جای دارند