یک‌شنبه 15 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا به اعتراض باشگاه الهلال عربستان در خصوص حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پاسخ داد.

خبرگزاری مهر

در آستانه بازی دو تیم فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، این مسابقه حساس در فضای مجازی به عرصه کری‌خوانی تماشاگران استقلال و الهلال تبدیل شده است.

خبرگزاری ایسنا

تیم فوتبال پرسپولیس این فرصت را دارد تا با برتری برابر حریف عربستانی، برای دومین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

خبرگزاری مهر

تیم فوتبال النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های مختلف از سال 1991 تاکنون آمار منفی از خود بر جای گذاشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد تا با برتری برابر پاختاکور انتقام استقلال را از این تیم ازبکستانی گرفته و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برابر پاختاکور در نیمه نخست به تساوی رسید که حریف ازبکستانی در اوایل بازی 10 نفره شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - النصر عربستان با شکست هموطن خود الاهلی به عنوان اولین تیم به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و باید برای فینالیست شدن با برنده بازی پرسپولیس و پاختاکور بازی کند.

خبرگزاری مهر

تیم فوتبال پرسپولیس در رده دوم تیم‌های برتر قاره آسیا قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا

پرسپولیس بعد از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا به دومین تیم برتر قاره کهن تبدیل شد و جایگاه الهلال عربستان را به خود اختصاص داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 2 تیم پرسپولیس و پاختاکور تا به اینجا با چهار کلین‌شیت بهترین تیم‌های لیگ قهرمانان در فصل 2020 بوده‌اند.

خبرگزاری مهر

سایت عربی‌زبان «کوره» اعلام کرد پیش بینی نتیجه بازی پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا به خاطر قدرت دو تیم دشوار است.

خبرگزاری ایسنا

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در جریان مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب (چهارشنبه) به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

روزنامه الوطن قطر در خبری رفتار باشگاه الهلال عربستان مبنی بر اعتراض به تصمیم AFC را مورد انتقاد قرار داد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان گزینه اصلی هدایت شالکه 04 آلمان است.

خبرگزاری ایسنا

فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا درس های بزرگی داد که یکی از مهم ترین های آنها را پرسپولیس به قطری ها داد.

خبرگزاری ایسنا

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید پاختاکور ازبکستان چاره ای جز تسلیم شدن در برابر پرسپولیس ندارد.