یک‌شنبه 15 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بدنبال شکست تیم استقلال تاجیکستان و الهلال در آخرین دیدارهای خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه اول، تیم فوتبال تراکتور به لطف تفاضل گل بهتر به عنوان تیم دوم گروه دوم راهی مرحله حذفی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استقلال تاجیکستان در هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر آلمالیق ازبکستان 2 بر صفر شکست خورد اما به مدد شکست یک بر صفر الهلال برابر شباب الاهلی و کسب نتیجه بهتر در دیدار رو در رو با نماینده عربستان، به مرحله بعد صعود کرد.

خبرگزاری ایسنا

استقلال تاجیکستان با وجود شکست در بازی آخر خود مقابل نماینده ازبکستان به عنوان صدرشین گروه A به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

وب‌گاه عصر ایران

تبریک به ترک های پرشور و به فوتبال ایران که با سه تیم صعود کرده در آسیا قدرت نمایی کرد... شرطه نشان داد که تیم استخوان‌داری است البته تا پشت هجده قدم.

خبرگزاری ایسنا

افزایش تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا باعث شده که معادلات صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها پیچیده شود که در این گزارش به بررسی نحوه صعود تیم‌ها به مرحله حذفی پرداخته‌ایم.

خبرگزاری مهر

تبریز - شاگردان رسول خطیبی در تیم تراکتور امروز برای صعود کار سختی در پیش دارند و باید تیم صدرنشین شارجه را در خانه خود با تفاضل دوگل شکست دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در آستانه آخرین دور از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، رقابت برای صعود به مرحله حذفی بسیار نزدیک و حساس شده است.

خبرگزاری دانا

در پایان هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، شرایط جداول پنج گانه به گونه ای رقم خورده که احتمال برگزاری دربی آسیایی در یک هشتم کم شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دامشجو، مسابقات هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا امروز (چهارشنبه) به خط پایان رسید. استقلال نماینده ایران در گروه سوم در دیدار با الاهلی عربستان به تساوی یک بر یک رضایت داد تا صدرنشینی گروه خود را با تفاضل گل بهتر کسب کند. * تا اینجای رقابت ها ترتیب تیم های اول و دوم جدول گروه‌های 5 گانه غرب آسیا به شرح زیر شد: گروه A: استقلال تاجیکستان صدرنشین / الهلال دوم...

وب‌گاه مشرق نیوز

در پایان هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، شرایط برای برگزاری تقابل استقلال و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فراهم نیست.

وب‌گاه فرارو

در پایان هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، شرایط برای برگزاری تقابل استقلال و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فراهم نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال الهلال عربستان مقابل اجمک ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی رسید.