یک‌شنبه 8 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با 8 دیدار پیگیری خواهد شد که در یکی از این دیدارها نساجی ایران باید از الهلال عربستان میزبانی کند.

وب‌گاه ورزش سه

جرج ماس، رییس اینترمیامی، فاش کرد که او و دیوید بکام از سال 2019 در تلاش بودند تا لیونل مسی را برای پیوستن به این باشگاه راضی کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از آنکه تیم فوتبال الاتحاد با وجود آماده بودن همه شرایط برای برگزاری دیدار هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، حاضر نشد به میدان بیاید، گمانه‌زنی‌ها در مورد رای دیدار این تیم و سپاهان آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه الریاضیه عربستان تجربه بالای الهلال برابر تیم‌های ایرانی را امتیازی برای این تیم در دیدار برابر نساجی برشمرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم‌های نساجی ایران و الهلال عربستان از هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

وب‌گاه فرارو

ستاره برزیلی الهلال به همراه سایر بازیکنان این تیم در تمرین رسمی پیش از بازی با نساجی در ورزشگاه آزادی شرکت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم الهلال عربستان به دنبال پاک کردن خاطرات دیدار نخستش مقابل نوبهار ازبکستان است، آن‌ها بازی نسبتا سخت تر از اولین رویارویی را مقابل نساجی در تهران برگزار خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

الهلال عربستان عصر دیروز در آزادی تمرین کرد.

وب‌گاه ورزش سه

برای ترمیم چمن ورزشگاه آزادی باید این ورزشگاه به مدت 4 تا 5 ماه در اختیارمان قرار گیرد و هیچ دیداری در آن برگزار نشود

وب‌گاه فرارو

نساجی در اولین بازی تاریخ خود در لیگ قهرمانان آسیا، بمبئی‌سیتی را شکست داد و با توقف الهلال برابر نوبهار به صدر جدول گروه D رقابت‌ها تکیه زد و حالا برای حفظ جایگاه خود باید مقابل آبی‌های شهر ریاض به میدان برود.

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال نساجی ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امشب مقابل الهلال عربستان قرار می‌گیرد.

خبرگزاری میزان

آخرین تمرین تیم‌های فوتبال نساجی و الهلال عربستان قبل از دیدار در جام باشگاه‌های آسیا عصر دوشنبه (10 مهر 1402) در استادیوم آزادی برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

نساجی اظهارات منتشر شده از قول مدیرعامل خود را رد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه الهلال فردا شب قطعا در ورزشگاه آزادی مقابل نساجی قرار می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فدراسیون فوتبال عربستان به باشگاه الهلال نیز که فردا با نساجی مازندران بازی دارد اعلام کرده که به عربستان برگردد فدراسیون فوتبال عربستان به باشگاه الهلال نیز که فردا با نساجی مازندران بازی دارد اعلام کرده که به عربستان برگردد. ، در حالی که در اتفاقی عجیب دیدار تیم های سپاهان و الاتحاد عربستان برگزار نشد، حالا یک رسانه سعودی خبر داده است که فدراسیون فوتبال عربستان به باشگاه الهلال نیز...

وب‌گاه فرارو

نشست خبری سرمربیان و آخرین تمرین تیم‌های فوتبال نساجی و الهلال عربستان قبل از دیدار در جام باشگاه‌های آسیا عصر دوشنبه (10مهر 1402) در استادیوم آزادی برگزار شد.