دوشنبه 9 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

وب‌گاه مشرق نیوز

بازسازی و مرمت سکوها و چمن ورزشگاه آزادی در فاصله 48 ساعت مانده به بازی تیم‌های نساجی مازندران و الهلال عربستان روند سریع‌تری به خود گرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

ژوزه مورینیو به سبک قدیمی خود سینه سپر کرد و پاسخ انتقادات و شایعات برکناری‌اش از رم را داد.

وب‌گاه فرارو

بازسازی و مرمت سکو‌ها و چمن ورزشگاه آزادی در فاصله 48 ساعت مانده به بازی تیم‌های نساجی مازندران و الهلال عربستان روند سریع‌تری به خود گرفته است.

وب‌گاه فرارو

کاروان تیم فوتبال الهلال عربستان برای دیدار با نساجی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، امشب وارد تهران خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جلال چراغپور با اشاره به دیدار پرسپولیس مقابل الدحیل ابراز امیدواری کرد شاگردان یحیی گل‌محمدی مانند بازی با النصر ترسو نباشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال نساجی ایران و الهلال عربستان در چارچوب هفته دوم گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید روز سه شنبه یازدهم مهرماه در ورزشگاه آزادی تهران رو در روی هم قرار گیرند. از همین رو قرار است کاروان تیم فوتبال الهلال عربستان امشب وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شود و صادق درودگر مدیرعامل این باشگاه نیز برای استقبال از اعضای الهلال در فرودگاه حضور...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان رسیدن نیمار و الهلال به تهران مشخص شد. کاروان تیم فوتبال الهلال عربستان برای دیدار با نساجی ایران در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امشب وارد تهران می شود. تیم‌های فوتبال نساجی ایران و الهلال عربستان در چارچوب هفته دوم گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید روز سه شنبه یازدهم مهرماه در ورزشگاه آزادی تهران رو در روی هم قرار گیرند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نیمار ستاره برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان به بازی مقابل نساجی ایران می‌رسد.

وب‌گاه ورزش سه

نیمار داسیلوا ستاره برزیلی الهلال عربستان، پس از مصدومیتی که در دربی الشباب متحمل شد، باعث نگرانی هواداران تیمش شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی پیشین نساجی به تحلیل شرایط این تیم برای بازی با الهلال عربستان پرداخت.

وب‌گاه ورزش سه

تیم الدحیل فردا دوشنبه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه در دومین دور از مرحله گروهی پنجم لیگ قهرمانان آسیا 2023 به مصاف میهمان خود پرسپولیس ایران خواهد رفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاروان تیم فوتبال الهلال عربستان برای دیدار با نساجی ایران در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امشب وارد تهران می شود.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: با صحبت هایی که انجام داده ایم بخشی از جایگاه تماشاگران ورزشگاه آزادی در بازی مقابل الهلال در اختیار بانوان قرار خواهد گرفت. صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در رابطه با پیشرفت بازسازی ورزشگاه آزادی تهران و کیفیت چمن این استادیوم برای بازی مقابل الهلال عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: خدا را شکر مهیار عسگریان و همکارانش در شرکت توسعه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دستمزد دو اسطوره فوتبال در خارج از اروپا سوژه رسانه‌ها شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آخرین وضعیت بازیکن برزیلی الهلال عربستان پیش از بازی برابر نساجی مازندران در لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.