دوشنبه 9 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - قائمشهری‌ها حدود 30 ساعت تا شروع برگزاری فوتبال جذاب نساجی در دومین بازی آسیایی تاریخ این باشگاه در مقابل الهلال عربستان در ورزشگاه آزادی تهران، در خیابان‌های شهرشان به تشویق تیم محبوشان مشغول هستند.

وب‌گاه ورزش سه

نساجی و الهلال با پیراهن اول خود در دیدار آسیایی مقابل هم قرار می‌گیرند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - باشگاه نساجی ایران در اقدامی جالب به مناسبت ورود کاروان تیم فوتبال الهلال عربستان یک فیلم کوتاه خوش‌آمدگویی منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - باشگاه نساجی ایران در اقدامی جالب به مناسبت ورود کاروان تیم فوتبال الهلال عربستان یک کلیپ خوشامدگویی منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نیمار ستاره تیم ملی برزیل با هوادار ایرانی‌اش دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تیم الهلال عربستان دیشب در میان استقبال هوادارن ایرانی وارد تهران شد تا برابر نساجی به میدان برود.

وب‌گاه گسترش

تماشاگران نیمار توانستند به زحمت در هتل با او دیدار کنند. همزمان با ورود کاروان تیم فوتبال الهلال عربستان به هتل اسپیناس پالاس تعداد کمی از هواداران نیمار توانستند خود را به داخل هتل برسانند و از نزدیک دیداری با این فوق ستاره برزیلی داشته باشند. در زمان حرکت بازیکنان الهلال از لابی به سمت آسانسور برای حضور در اتاق‌های خود، نیمار به درخواست یکی از تماشاگران خود که پیراهن برزیل در دست...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: در اقدامی عجیب، هواداران عربستانی با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) از نیمار ستاره برزیلی الهلال امضا گرفته و با او عکس یادگاری انداختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در اقدامی عجیب، هواداران عربستانی با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) از نیمار ستاره برزیلی الهلال امضا گرفته و با او عکس یادگاری انداختند. در اقدامی عجیب، هواداران عربستانی با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) از نیمار ستاره برزیلی الهلال امضا گرفته و با او عکس یادگاری انداختند. به گزارش عرشه آنلاین، تیم فوتبال الهلال عربستان برای دیدار با نساجی در لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته به تهران...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در اقدامی عجیب، هواداران عربستانی با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) از نیمار ستاره برزیلی الهلال امضا گرفته و با او عکس یادگاری انداختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در اقدامی عجیب، هواداران عربستانی با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) از نیمار ستاره برزیلی الهلال امضا گرفته و با او عکس یادگاری انداختند.

خبرگزاری تسنیم

در اقدامی عجیب، هواداران عربستانی با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) از نیمار ستاره برزیلی الهلال امضا گرفته و با او عکس یادگاری انداختند.

وب‌گاه فرارو

ستاره برزیلی فوتبال جهان به همراه تیم الهلال برای دیدار با نساجی وارد ایران شد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - تقابل تیم فوتبال نساجی با نیمار و یارانش در ورزشگاه آزادی تهران فرداشب در حالی برگزار می‌شود که میزبانی نساجی از تیم فوتبال الهلال عربستان سومین میزبانی این تیم مازندرانی از تیم‌های خارجی است. تاریخچه بازی‌های نساجی مقابل تیم‌های خارجی در ایران نشان می‌دهد که پیش از این 2 مسابقه با تیم‌هایی از 2 قاره دیگر نیز برگزار کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم فوتبال نساجی مازندران در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه به مصاف تیم الهلال عربستان می‌رود.