شنبه 15 اردیبهشت 1403

الهیار صیادمنش

الهیار صیادمنش

وب‌گاه عرشه آنلاین

استقلالی‌ها قراردادی 20 میلیاردی را با کاسکو منعقد کرده و هنوز بخش اعظمی از آن باقی مانده و وصول نشده است. این موضوع مورد شکایت باشگاه استقلال قرار گرفته تا جایی که شنیده می‌شود حکم جلب مدیران شرکت مقروض به استقلال صادر شده است. استقلالی‌ها قراردادی 20 میلیاردی را با کاسکو منعقد کرده و هنوز بخش اعظمی از آن باقی مانده و وصول نشده است. این موضوع مورد شکایت باشگاه استقلال قرار گرفته تا...

وب‌گاه خبر آنلاین

اللهیار صیادمنش لژیونر ایرانی تیم وسترلو تصویری جالب در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهدی طارمی، علی علیپور، احمد نوراللهی، کریم انصاری فرد، الهیار صیادمنش و سردار آزمون 6 مهاجم لژیونر فوتبال ایران عملکردهای متفاوتی را در سال 1402 در تیم های باشگاهی خود به نمایش گذاشتند.

وب‌گاه ورزش سه

تغییر نسل در تیم ملی به مرحله اجرایی رسیده و اگرچه راه زیادی برای ساخته شدن تیم ملی آینده در پیش است اما بازیکنان جوان امیدوار شده‌اند.

وب‌گاه فرارو

لژیونر‌هایی که برای دو بازی رفت و برگشت برابر ترکمنستان در فهرست تیم ملی ایران قرار گرفته بودند، در باشگاه‌های خود عملکرد متفاوتی داشتند و برخی از آن‌ها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2026، امروز از ساعت 18:30 در عشق آباد میهمان تیم ملی ترکمنستان است. بازی رفت دو تیم با برتری پنج بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی در ورزشگاه آزادی به پایان رسید. تیم ملی ایران با ازبکستان، هنگ‌کنگ و ترکمنستان در گروه E مقدماتی انتخابی جام جهانی 2026 همگروه است که در نخستین بازی مقابل هنگ‌کنگ به...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیانیه عجیب باشگاه استقلال باعث ناراحتی شدید کادرفنی تیم ملی شده و شاید تصمیم قلعه نویی برای بازی دادن به برخی بازیکنان استقلال تغییر کند. به گزارش عرشه آنلاین، بیانیه عجیب باشگاه استقلال باعث ناراحتی شدید کادرفنی تیم ملی شده و شاید تصمیم قلعه نویی برای بازی دادن به برخی بازیکنان استقلال تغییر کند. روز گذشته باشگاه استقلال در اقدامی کاملا عجیب علیه کادرفنی تیم ملی موضع گرفت و مدعی شد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمیته انضباطی آرای خود را درباره دو پرونده مطروحه اعلام کرد. کمیته انضباطی آرای خود را درباره دو پرونده مطروحه اعلام کرد. به گزارش ایسنا، آرای صادره به شرح زیر است:

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدافع ملی‌پوش گل‌گهر سیرجان امروز دلیل نرفتن خود به استقلال را در ابتدای فصل فاش کرد. مدافع ملی‌پوش گل‌گهر سیرجان امروز دلیل نرفتن خود به استقلال را در ابتدای فصل فاش کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سامان فلاح مدافع 22 ساله‌ای که این روزها در اردوی تیم ملی حضور دارد و یکی از بازیکنان مورد اعتماد امیر قلعه‌نویی در نقل و انتقالات اول فصل یکی از چهره‌های خبرساز بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرینات استقلال در سال 1403 با 4 غایب قطعی شروع خواهد شد تمرینات استقلال در سال 1403 با 4 غایب قطعی شروع خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی جواد نکونام، تمرینات استقلال برای ادامه مسابقات لیگ برتر از فردا (5 فروردین) آغاز خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون رسانه و ارتباطات باشگاه استقلال گفت: کرد: با الهیار صیادمنش از طریق مدیر برنامه‌اش که یکی از قهرمانان به نام ورزش بسکتبال در ترکیه است صحبت کردیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

الهیار صیادمنش واکنش تندی به پیشنهاد استقلال برای مذاکره با این تیم نشان داد الهیار صیادمنش واکنش تندی به پیشنهاد استقلال برای مذاکره با این تیم نشان داد به گزارش عرشه آنلاین، معاون رسانه و ارتباطات باشگاه استقلال گفت: کرد: با الهیار صیادمنش از طریق مدیر برنامه‌اش که یکی از قهرمانان به نام ورزش بسکتبال در ترکیه است صحبت کردیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رسانه و ارتباطات باشگاه استقلال گفت: کرد: با الهیار صیادمنش از طریق مدیر برنامه‌اش که یکی از قهرمانان به نام ورزش بسکتبال در ترکیه است صحبت کردیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی فوتبال سبک خودش برای جوانگرایی در این تیم را دارد و به نظر می‌رسد دعوت بازیکنان جوان نمادین باشد و بیشتر برای پایین آوردن میانگین سنی تیم ملی فوتبال باشد.

وب‌گاه ورزش سه

انجام سه تعویض همزمان با استفاده از بازیکنان جوان و آینده‌دار از اتفاقات مهم بازی دیروز بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران با پنج گل موفق شد ترکمنستان را در ورزشگاه آزادی شکست دهد. ایران با پنج گل موفق شد ترکمنستان را در ورزشگاه آزادی شکست دهد. در دوم فروردین 1403 تیم ملی ایران از سومین دیدار از مقدمات جام جهانی 2026 به مصاف تیم ملی ترکمنستان رفت که در پایان این دیدار با پیروزی 5 بر صفر تیم ملی کشورمان ایران خاتمه پیدا کرد.