پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

الهیار صیادمنش

الهیار صیادمنش

وب‌گاه ورزش سه

امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، حالا مسئولیت بسیار بزرگی چون آماده کردن نسل جدید فوتبال ایران را برعهده دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

لژیونر فوتبال کشورمان برای بازگشت به لیگ برتر همچنان منع قانونی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه استقلال 2 مانع بزرگ را برای جذب نفرات جدید در پنجره زمستانی، پیش روی خود می‌بیند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فدراسیون فوتبال طبق قانون انتقال یک لژیونر به استقلال را منتفی کرد. فدراسیون فوتبال طبق قانون انتقال یک لژیونر به استقلال را منتفی کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ طبق قانون سازمان لیگ فوتبال کشور تیم های حاضر در لیگ برتر نمی توانند بازیکنان لژیونر را به صورت قرضی به خدمت بگیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: طبق قانون سازمان لیگ فوتبال کشور تیم های حاضر در لیگ برتر نمی توانند بازیکنان لژیونر را به صورت قرضی به خدمت بگیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: الهیار صیادمنش، ستاره ایرانی هال‌سیتی، در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

الهیار صیادمنش، ستاره ایرانی هال سیتی، در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با جود وضعیت مالی باشگاه استقلال، بهتر است که جواد نکونام فعلا دنبال خارجی‌ها نرود. ش با جود وضعیت مالی باشگاه استقلال، بهتر است که جواد نکونام فعلا دنبال خارجی‌ها نرود. ش به گزارش عرشه آنلاین؛ تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دور رفت لیگ بیست‌وسوم توانست با صدرنشینی در لیگ کارش را به پایان برساند و به عنوان قهرمان نیم فصل شناخته شود. با توجه به حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های...

خبرگزاری تسنیم

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که رمز پیروزی آبی‌پوشان مقابل پیکان، آرامش و حفظ تمرکز نیمکت و کادرفنی این تیم بود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: لیست مدنظر استقلال برای تقویت در پنجره زمستانی مشخص شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

لیست مدنظر استقلال برای تقویت در پنجره زمستانی مشخص شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خط حمله فعلی تیم ملی ایران نقطه قوت بزرگی برای پیاده سازی تفکرات تهاجمی امیر قلعه نویی در جام ملت های آسیاست. هر چند که ضعف ها پررنگ تر از نقاط قوت هستند.