شنبه 8 اردیبهشت 1403

امارات مصادره بخش دیگری از فلسطین را محکوم کرد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
امارات مصادره بخش دیگری از فلسطین را محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الجزیره، وزارت خارجه امارات به مصادره بخش دیگری از سرزمین‌های فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. وزارت خارجه امارات روز چهارشنبه اعلام کرد که امارات اعلامیه کابینه رژیم صهیونیستی درباره مصادره 8 هزار دونم (800 هکتار) از اراضی اشغالی فلسطین را محکوم می‌کند. در بیانیه وزارت خارجه امارات آمده است که امارات مخالفت خود را با...

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الجزیره، وزارت خارجه امارات به مصادره بخش دیگری از سرزمین‌های فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

وزارت خارجه امارات روز چهارشنبه اعلام کرد که امارات اعلامیه کابینه رژیم صهیونیستی درباره مصادره 8 هزار دونم (800 هکتار) از اراضی اشغالی فلسطین را محکوم می‌کند.

در بیانیه وزارت خارجه امارات آمده است که امارات مخالفت خود را با تمامی اقداماتی که با هدف تغییر وضعیت تاریخی و حقوقی موجود در سرزمین‌های اشغالی فلسطین صورت می‌گیرد، اعلام می‌دارد.

رژیم صهیونیستی جمعه اعلام کرد که هشت هزار دونوم (800 هکتار) زمین را در غور اردن به اشغال خود درآورد. پیشتر وزارت خارجه عربستان، این اقدام را نقض آشکار قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های مربوطه و گسترش آشکار شهرک‌سازی خودسرانه توسط رژیم اشغالگر توصیف کرد.