سه‌شنبه 17 مهر 1403

امام جمعه بجنورد بر دقت بیشتر در جذب معلمان تاکید کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امام جمعه بجنورد بر دقت بیشتر در جذب معلمان تاکید کرد

ایرنا - بجنورد - نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: جذب معلم در آموزش و پرورش باید با حساب و کتاب صورت گیرد و گزینش این قشر متناسب با مبانی و ارزش‌های اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد مرکز استان خراسان شمالی اظهار داشت: در انتخاب معلم باید دقت شود تا هر فردی با هر طرز فکری وارد این مجموعه انسان ساز نشود.

وی گفت: همه باید تلاش کنیم تا والدین به هنگام بازگشایی مدارس نگرانی نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با ابراز تاسف نسبت به اجرایی نشدن کامل سند تحول آموزش و پرورش گفت: جذب معلمان مومن و متعهد در دانشگاه فرهنگیان و تبیین و تشریح سند تحول برای دبیران از جمله اقدامات مهمی است که باید انجام شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با اشاره به وضعیت مهدهای کودک نیز گفت: انتقاد رهبر انقلاب به این مراکز باید مورد توجه قرار گیرد و باید توجه بیش‌از پیش به این بخش از تعلیم و تربیت انجام شود.

وی با بیان اینکه همه ارکان آموزشی باید تلاش کنند تا عدالت آموزشی بین مدارس دولتی و غیردولتی به وجود آید، گفت: باید کاری کرد تا خانواده ها بین انتخاب مدارس دولتی و غیردولتی برای تحصیل فرزندانشان سردرگم نباشند.

نماینده ولی فقیه در استان با قدردانی از برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) که همراه با رعایت نکات بهداشتی بود اظهار داشت: دسیسه های رادیوهای بیگانه و کانال های مزدور آمریکا و اسراییل که می خواستند به مردم بگویند دیانت و سلامت با هم جمع نمی شود نقش بر آب شد و مردم فهیم ما نشان دادند که می شود این کار را کرد.

خطیب نماز جمعه بجنورد با اشاره به وقایع بعد از عاشورا و نقش حضرت زینب (س) گفت: پیام آور عاشورا ثابت کرد که نباید در مصائب ناامید شد و به تاسی از آن بانوی بزرگوار باید مدیریت صحیح و کارآمد در سختی ها داشت.

*س_برچسب‌ها_س*