جمعه 31 فروردین 1403

امام صادق

امام صادق

وب‌گاه خبر آنلاین

خطیب جمعه ساری با بیان اینکه قطع کردن درخت‌های جنگل هیرکانی یک جنایت بزرگ است و در این رابطه باید پیگیری قضایی جدی و بازدارنده صورت دهد گفت: از نیروی انتظامی هم برای حفظ فضای ارزشی و برخورد با هنجارشکنان حمایت می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به صحبتهای اخیر رئیس بانک مرکزی در مورد قیمت ارز، نوشت: نکند با بعضی فارغ التحصیلان رشته اقتصاد دانشگاه امام‌صادق همنشین شده‌اید و کمال همنشین در شما اثر کرده و مثل آنها حرفهای نامربوط می‌گویید؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل حزب اعتدال و توسعه با انتشار یک پیام، ضمن تبریک عید فطر به مسئولین دولت سیزدهم تذکر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام جلالی گفت: امیرالمومنین (ع) می‌فرمایند روز عید فطر برای محسنین روز خوبی است و خسارت برای کسانی است که نتوانستند با ماه رمضان ارتباط گیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فطریه که در روایات از آن با عنوان «زکاه الفطر» یاد می‌شود، سبب پاکی انسان از آلودگی‌های گناهان و خطاها می‌شود و از این جهت فرصت مناسب برای آن دست از روزه‌دارانی است که احساس می‌کنند خطاهای آنان در ماه مبارک رمضان مورد بخشش قرار نگرفته است.

خبرگزاری تسنیم

شهید صیاد شیرازی: ما در دورنمای هدفی که داریم برای این جنگ دیدمان محدود نمی‌شود به ریشه‌کن کردن متجاوزین از خاکمان و محدود نمی‌شود به اینکه فقط صدام را سرنگون بکنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در اصفهان گفت: کارمند دولت زمانی که استخدام می شود باید معتقد به حکومت اسلامی و مسائل اسلامی باشد و آن را رعایت کند و این شرایط را تا آخر خدمت خود داشته باشد، بنابراین اگر به عنوان مثال خانمی که استخدام شده حجاب را کنار گذارد شرط استخدام را از دست می دهد.

خبرگزاری دانشجو

آقایان مسئول که صدای ما را می‌شنوید! در محضر رهبر عزیز انقلاب اسلامی شما بزرگواران را مخاطب خودمان قرار می دهیم؛ پیشرفت این است که برای تحقق واقعی تولید، مردم را از اسارت رانت اقتصاد نفتی نجات دهید و شما هنوز قدمی اساسی در این مسیر برنداشته‌اید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز سه‌شنبه 21 فروردین 1403 ارائه شده است. در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز سه‌شنبه 21 فروردین 1403 ارائه شده است. امروز سه‌شنبه 21 فروردین / حمل 1403 برابر با 29 رمضان 1445 و 9 آوریل 2024 است. روز سه شنبه طبق روایات متعلق است به حضرت امام سجاد علیه السلام و امام باقر علیه السلام و امام صادق علیه السلام سفارش شده تا اعمال نیک...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب «اسرار ماه رمضان» و مراقبات و مناسک آن به قلم استاد محمدتقی فیاض بخش به راهبرد‌های عملی برای بهره‌گیری از ماه رمضان می‌پردازد.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو - سعید جلیلی*: روز یکشنه 19 فروردین ماه دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد. آنچه در ادامه می‌خوانید، حاشیه‌نگاری و روایتی از فضای گرم این ملاقات صمیمانه است. روز دیدار فرا رسید، هوای آسمانی رمضان بر قلوب اهل زمین حاکم بود. خورشید اشتیاق، صبح آن روز از افق امید برآمده بود. گویی از سحرگاه دیدار، ماه محفل منتظر بود و مریدان مشتاق، مضطرب! دانشجویان...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک اقتصاددان گفت: جای تاسف دارد که امروز کسی تمایل ندارد ریال را حفظ کند، برای همین امروز رشد نقدینگی کاهش یافته و عدد نقدینگی افزایش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک اقتصاددان گفت: جای تاسف دارد که امروز کسی تمایل ندارد ریال را حفظ کند، برای همین امروز رشد نقدینگی کاهش یافته و عدد نقدینگی افزایش یافته است. یک اقتصاددان گفت: جای تاسف دارد که امروز کسی تمایل ندارد ریال را حفظ کند، برای همین امروز رشد نقدینگی کاهش یافته و عدد نقدینگی افزایش یافته است. روزنامه هم میهن با کامران ندری اقتصاددان و استاد دانشگاه امام صادق گفت‌وگو کرده است.

خبرگزاری تسنیم

رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان، به استادی اشاره کردند که در سر کلاس درس از تجزیه‌ی کشور دفاع کرده و علی رغم اینکه در همان وقت به رئیس دانشگاه تذکر داده شده اما کار درستی در این زمینه انجام نگرفته است.

خبرگزاری تسنیم

یک معلم کنکور حدیثی را از امام صادق علیه‌السلام نقل می‌کند که راوی از امام درباره حکم ساعد زن می‌پرسد که آیا زینت است یا خیر؛ امام در پاسخ می‌فرماید «پایین‌تر از روسری زینت است» و اینگونه وانمود می‌کند که امام صادق پاسخی نامربوط داده است.

وب‌گاه فرارو

صحبت‌های رییس سازمان صداوسیما حاکی از آن است که به سلبریتی به مثابه یک دشمن فرضی می‌نگرد، سلبریتی که از ویژگی‌های او تعریف دقیقی ارائه نشده و در این تعریف همه افراد هنری که شهرت دارند، سلبریتی تلقی می‌شوند با این حال در نوروز امسال رویکرد این سازمان تغییر کرد و برای برنامه‌سازی سراغ سلبریتی‌ها رفت، اما بیش‌ترین بیننده 26 درصد برای سریال «زیرخاکی» بود، این در حالی است که پیمان جبلی اعلام...