یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری تسنیم

جهان نیازمند سازمان‌هایی مستقل و بااقتدار است. سازمان‌هایی که امر و نهی آن‌ها «لرزه بر پیکر حکومت‌های ظالم» افکنده تا بتوانند حق طبیعی آدمی در جوامع گوناگون را بازستانند.

خبرگزاری تسنیم

انسان‌ها در بهشت فرصت پیشرفت داشته و در معرض تحول و تکامل قرار دارند، همین تکامل عاملی است که انسان را دچار کسالت و خستگی نمی‌کند. چون انسان در بهشت مدام در حال پیشرفت خواهد بود تا به نعمت‌های بالاتری دست پیدا کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حجت‌الاسلام محمد مرتضی عاملی به بخش‌های مختلفی از شخصیت و آثار علامه سید جعفر مرتضی عاملی نویسنده کتاب «الصحیح من سیره علی (ع)» اشاره و گفت: منزل پدر و کتابخانه ایشان در جنگ 33 روزه مورد حمله اسرائیل قرار گرفت و بسیاری از آثار ایشان سوخت و خیلی از سخنرانی‌های ایشان از بین رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: افطاری و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی وابسته و همچنین هنر تذهیب در هجدهمین نشست کمیته بین‌المللی پاسداری از میراث‌فرهنگی ناملموس یونسکو در آفریقای جنوبی به ثبت جهانی رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پای نماینده تفسیرکننده وام ازدواج به گداپروری، به پرونده اعطای وام غیر قانونی ازدواج باز شد.

خبرگزاری تسنیم

یلدایی‌های تلویزیون آرام آرام خودشان را مهیای طولانی‌ترین شبِ سال می‌کنند که «بگو بخند» یکی از آن ویژه‌هاست. همچنین سریال «مستوران» از شنبه در قالب 5 قسمت خلاصه روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

وب‌گاه ورزش سه

مس کرمان در خانه مقابل پارس جنوبی جم متوقف شد تا همچنان در میانه جدول جا داشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روز چهارشنبه 15 آذر 1402 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان کودکان و نوجوانان با نیاز‌های ویژه بود. در نشست صمیمی «بر بال پروانه‌ها» کودکان، نوجوانان، مربیان و خانواده‌های کودکان حضور داشتند و چالش‌ها و دغدغه‌هایشان را با حامد علامتی مدیرعامل کانون و معاونان مطرح کردند. مدیرعامل کانون پرورش فکری پس از شنیدن صحبت‌های حاضران به پاسخ‌گویی...

خبرگزاری تسنیم

برنامه هیئت‌ها و حسینیه‌ها به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون درمان وزارت بهداشت از مجتمع خوابگاهی دانشجویی پسرانه امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بازدید و به وضعیت معیشتی و امکانات آنان رسیدگی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

افطاری و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی وابسته به آن به عنوان بیست و سومین عنصر میراث فرهنگی ناملموس ایران ثبت جهانی شد.