یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه مشرق نیوز

شکست غیرقابل ترمیم کلیدواژه مورد تاکید مقام‌معظم‌رهبری در توصیف آثار عملیات طوفان الاقصی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نوپرست از ابلاغ 70 درصدی اعتبارات خدمات وسایل توانبخشی در 9 ماهه ابتدای سال به استان‌ها خبر داد و گفت: انتظار می‌رود ابلاغ 100 درصدی توزیع کامل اعتبارات به استان‌ها صورت گیرد.

وب‌گاه فرارو

یک کارشناس مذهبی، گفت: هنگام مرگ، اعمال، اخلاق، روحیات و حالات شخص در چهره ملک‌الموت منعکس می‌شود و ملک‌الموت همچون آینه است که ما خود را در آن می‌بینیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سلیمانی تأکید می‌کند: حاج عماد سرداری بود که شبیه‌ترین صفات را در صحنه جنگ به مالک اشتر داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور با اشاره به پرونده فساد در واردات چای گفت: قضیه اخیر را دولت 9 ماه قبل کشف و گزارش کرد. 4 میزگرد در رسانه ملی برای تشریح ابعاد این قضیه برگزار شد. خبرش هم اعلام شد. انتظار مردم این است که بعد از 9 ماه اتفاقی بیفتد نسبت به این موارد امیدبخشی که به آن‌ها گفته شده است. انتظار مردم در بازخوانی این خبر و دو مرتبه اعلام شدن آن، این است که اتفاقی رخ داده باشد. ابراهیم...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: عماد مغنیه معروف به حاج رضوان بنیانگذار یگان نظامی حزب الله لبنان و از فرماندهان جنگ 33 روزه بود که به عنوان «مرد سایه» و مغز متفکر حزب الله لبنان شهرت داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیسی با اشاره به جلسات خود با اساتید اقتصادی، گفت: من جلسات مختلفی در این زمینه با اساتید مختلف برگزرا می‌کنم. کسی اگر دولت را قبول ندارد هم نظرش را بگوید شاید نظرش جایی کارگشا باشد. سخنان قابل ارائه باید شنیده شود. به همکارانم همیشه توصیه می‌کنم سخنان نخبگان و منتقدان را بشنوید شاید دیدگاه آن‌ها راهگشا باشد.

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهور گفت: دولت باید سه نقش هدایتگری، حمایتگری و نظارت فعال داشته باشد و اگر کار به بخش خصوصی واگذار شد، دولت از نقش تصدی‌گری به نظارتی و توانمندسازی بخش خصوصی تبدیل می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور در افتتاح همایش اقتصاد ایران گفت: دولت باید سه نقش هدایتگری، حمایتگری و نظارت فعال داشته باشد

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: شیخ حسین انصاریان در مراسم شهادت حضرت زهرا (س) گفت: هنگام مرگ اعمال، اخلاق، روحیات و حالات شخص در چهره ملک‌الموت منعکس می‌شود و ملک‌الموت همچون آینه است که ما خود را در آن می‌بینیم.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، گفت: بر اثر واژگونی اتوبوس دو نفر جان خود را از دست دادند و 15 نفر نیز مصدوم شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از واژگونی اتوبوس در محور اسفراین به بجنورد خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

نصرالله منصوری، روانشناس و مشاور خانواده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به سخنان امام علی (ع) در رابطه با سن مناسب برای تربیت کودک اظهار کرد: والدین باید آگاه باشند که فرزندشان از زمان نوزادی همه چیز را می‌بیند، می‌شنود و در ذهن خود ثبت می‌کند؛ بنابراین والدین در مقابل کودک از ابراز احساسات به یکدیگر خودداری کنند، زیرا در زمان بزرگسالی آنچه که در ذهن خود ذخیره...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بار ترافیکی در بزرگراه های شهید چمران، همت، حکیم و نواب شروع شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: در اغتشاش‌های سال گذشته متفاوت از سایر جنگ‌ها، یک جنگ تمام عیار را علیه انقلاب‌اسلامی به راه انداختند.