شنبه 31 شهریور 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ امیر حاتمی مشاور فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در امور ارتش امروز (شنبه) در جشنواره دانش و پژوهش امام علی (ع) نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان فراز‌هایی از اندیشه و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در باب دانش و پژوهش در بیانیه گام دوم گفت: در بیان معظم له به صراحت آمده است که این راه طی شده، با همه اهمیتش فقط یک...

خبرگزاری تسنیم

شهردار منطقه 4 از کاشت بیش از 150 هزار نهال و درخت در مسیر بزرگراه‌های شهید صیاد شیرازی و شهید بابایی از سال گذشته تاکنون خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صباحی فرد با گریز به نسل‌کشی آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: اگر تجهیزات بومی نیروهای حماس نبود، وضعیت در نوار غزه به مراتب بدتر می‌شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: امروز شنبه شاهد ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی و اصلی از ابتدای صبح در شهر تهران هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

«مستوران»، به عنوان یک «تله‌تئاتر» پرهزینه و پرادعا، یک عقب‌گرد واضح و عیان نسبت به سریال‌هایی با حال و هوای مشابه در سال‌های دور سیما، چون «گرگ‌ها»، «عیاران»، و «هشت بهشت» و «روزی‌روزگاری» است.

خبرگزاری تسنیم

«قسم به چادر خاکی مادرت برگرد» عنوان شعری است که حاج میثم مطیعی در روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف نجوا کرده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان در دومین سفر استانی هیئت دولت به استان گلستان 18 پروژه ورزشی این استان را افتتاح کرد.

وب‌گاه الف

ایسنا نوشت: فرمانده سپاه پاسداران گفت: سپاه بابی از ابواب جنات است، زیرا میدان جهاد می‌باشد و به تعبیر امام علی (ع) میدان جهاد بابی از ابواب جنت است که تنها به روی بندگان خاص خدا باز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان پیامی به سومین کنگره بین المللی «امام رضا (ع) و علوم روز» صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است. در حقیقت زندگی صحنه مبارزه میان حق و باطل، معنویت و انحراف، و سعادت و تباهی است. در این میان نگاهی به زندگانی و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) تابلویی است درخشان روبه‌روی ما که برای همیشه می‌تواند نسخه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو، رییس پارک علم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی کشور در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های پارک از برنامه‌های این مجموعه برای اعتلای جامعه هنری و فرهنگی کشور خبر داد و از هنرمندان دعوت کرد با ایده‌های خود به رونق اقتصاد هنر و صنایع فرهنگی ایران یاری رسانند. ایمانی خوشخو در همایش هنرمندان پیشکسوت به مناسبت بلندترین شب سال...