جمعه 30 شهریور 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه‌های حکیم، همت، آبشناسان، نواب، چمران، زین الدین، بابایی و میدان سبلان ترافیک است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اظهارات علیرضا پناهیان در برنامه تلویزیونی در باره حضرت علی (ع) همچنان مورد بحث رسانه هاست.

وب‌گاه خبر آنلاین

حریق یک واحد مسکونی در ابراهیم آباد شوش مهار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ائمه جمعه در نماز جمعه امروز نسبت به وضعیت اقتصادی کشور هشدار دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهردار منطقه 4 تهران از ساخت هتل 25 طبقه در بوستان جنگلی لویزان خبر داد. شهردار منطقه 4 تهران از ساخت هتل 25 طبقه در بوستان جنگلی لویزان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ علی اصغر کمالی زاده در این باره گفت: برای هتل شیان در سال جاری دستور نقشه را صادر کردیم تا بر اتوبان امام علی (ع) و ورودی محدوده شیان احداث شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 4 تهران از ساخت هتل 25 طبقه در بوستان جنگلی لویزان خبر داد و گفت: هتل جدید در همان زمینی که قبلا هتل «شیان» قرار داشت احداث می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهردار منطقه 4 تهران از ساخت هتل 25 طبقه در بوستان جنگلی لویزان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان، کارشناس دینی، در سخنانی گفت: درباره پیامبر و حوادثی که بر ایشان پیش می‌آوردند برای پیش آورندگان حادثه گناه بسیار بزرگی بود و برای پیامبر (ص) به علت صبر، استقامت، تحمل و ایستادگی ایشان و عدم عقب نشینی از مسئولیت‌ها جهاد عظیم بود. یعنی یک طرف داستان خشم خداوند و طرف دیگر آن خشنودی پروردگار بود. وی با بیان اینکه...

وب‌گاه الف

نماز بندگی و وحدت آفرین عید سعید فطر در لندن امروز با حضور بیش از یک هزار نفر از مسلمانان از ملیت های مختلف به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم موسوی در مرکز اسلامی انگلیس اقامه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بهشهر گفت: افراد ناشناسی اقدام به قطع بیش از 70 اصله درخت در جنگل‌های بهشهر کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ردصلاحیت شده در انتخابات مجلس دوازدهم می گوید: مهم‌ترین دغدغه مردم ثبات بازار است که ظاهراً در دولت کسی متولی این قضیه نیست به این ترتیب که نه کسی پاسخگو است و نه کسی درکی از وضعیت موجود دارد و از طرفی کسی هم مسئولیت شرایط موجود را نمی‌پذیرد، حتی کسی نمی‌آید بگوید در وضع موجود اقتصادی 10 درصد نقش دارم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حضرت علی علیه السلام خطاب به بندگان فرموده اند که ماه خدا با برکت و رحمت و آمرزش به شما روی آورده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری میزان

اعضای ستاد استهلال آذربایجان غربی در ارومیه و قم همزمان با غروب آفتاب روز سه شنبه بیست و یکم فروردین ماه با استقرار در مرتفع‌ترین نقطه پارک جنگلی ارومیه و رصد خانه امام علی (ع) در روستای ویریچ قم برای رویت ماه تلاش کردند که در بیشتر نقاط کشور هلال ماه شوال با چشم غیرمسلح نیز رویت شد.

وب‌گاه عصر ایران

امروز 21 فروردین ماه و همزمان با 29 ماه مبارک رمضان، استهلال ماه شوال در رصد خانه امام علی (ع) در روستای ویریچ قم برگزار شد و هلال ماه شوال با چشم غیرمسلح نیز رویت شد./ ایسنا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور در پیامی به سران و مردم کشورهای اسلامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.