سه‌شنبه 17 مهر 1403

امانات شهروندان در بانک کارگشایی زنجان محفوظ است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امانات شهروندان در بانک کارگشایی زنجان محفوظ است

زنجان - ایرنا - مدیر روابط عمومی بانک ملی استان زنجان گفت: شهروندان زنجانی به شایعات منتشر شده توجه نکنند و مطمئن باشند که امانات آنان در صندوق بانک کارگشایی محفوظ است.

مهدی دویران روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بانک کارگشایی بانکی دولتی بوده و این امانت‌ها حتی در صورت وقوع هر اتفاقی مشمول بیمه است.

وی با بیان اینکه این بانک روزانه به حدود 150 مشتری خدمات ارایه می داد، یادآورشد: با انتشار این شایعه شمار مشتریان این بانک طی روزهای اخیر روزانه به بیش از سه هزار نفر رسیده است.

دویران با اشاره به اینکه مشتریان در تلاش برای خروج طلاهای خود از بانک کارگشایی هستند، خاطرنشان کرد: برای پاسخگویی به مشتریان و رفع نگرانی های آنان ساعت کار این بانک تا ساعت 16 تمدید شده است.

مدیر روابط عمومی بانک ملی استان زنجان گفت: بانک کارگشایی و درصدد باز کردن گره ای از مشکلات مردم است به طوریکه مشتریان در قبال سپردن طلاهای خود به این بانک به میزان 20 و 100 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت می‌کنند. وی یادآوری کرد: در حال حاضر مشتریان این تسهیلات را تسویه و امانت خود را تحویل می‌گیرند. مدیر روابط عمومی بانک ملی استان زنجان گفت: زمینه این شایعه اختلال سیستمی روز پنجشنبه / پنجم تیر / در بانک کارگشایی بود که مردم به جای توجه به واقعیت ها و مسوولان اقدام به برداشت امانت های خود از این بانک می کنند. دویران تاکید کرد: بانک ملی و کارگشایی با خدمات 91 ساله خود خوشنام بوده و همه امانت ها در نزد این بانک محفوظ است. مدیر روابط عمومی بانک ملی استان زنجان گفت: شهروندان از توجه به شایعات خودداری کرده و اخبار موثق را از طریق سایت های خبری استان، نیروی انتظامی و دادستانی پیگیر باشند.

دادستان زنجان نیز در این خصوص با بیان اینکه بانک کارگشایی بانکی خوشنام و دارای عملکرد خوبی در استان است گفت: این بانک هم اکنون در کمال سلامت خدمات خود را به مشتریان ارایه می دهد.

حجت الاسلام محسن کرمی افزود: مردم به شایعات توجهی نداشته باشند چراکه تمام اموال و دارایی های آنها نزد این بانک سالم و محفوظ است.

وی یادآورشد: در صورت اقامه دعوی از سوی بانک کارگشایی دادستانی زنجان با این شایعه پراکنان برخورد جدی خواهد کرد.

*س_برچسب‌ها_س*