جمعه 13 مهر 1403

امتحانات مقطع ابتدایی و برخی پایه های متوسطه زنجان غیرحضوری است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امتحانات مقطع ابتدایی و برخی پایه های متوسطه زنجان غیرحضوری است

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امتحانات تمامی پایه‌های ابتدایی و برخی پایه‌های متوسطه اول و دوم با نظر و ارزشیابی حاصل شده طی سال از سوی معلم و با نظارت مدیر به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

حسن مظفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس امتحانات پایه های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم متوسطه اول و دوم نیز با نظر و ارزشیابی درطول سال توسط معلم و تحت نظارت مدیر به صورت غیرحضوری انجام خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: در امتحانات پایه نهم 14 هزارو 300 دانش آموزان زنجانی شرکت خواهند کرد که در 433 مدرسه با سوال هماهنگ استان بر اساس مصوبه 977 شورای عالی آموزش و پرورش و به شرط مجوز ستاد کرونا به صورت حضوری از تاریخ 27 اردیبهشت لغایت 17 خرداد ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.

این مسوول ادامه داد: بر این مبنا، امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز با شرکت هشت هزارو 700 نفر در 96 حوزه امتحانی با میانگین 90 نفر براساس مصوبه یاد شده به شرط مجوز ستاد کرونا حضوری از تاریخ 27 اردیبهشت تا تاریخ 24 خرداد ساعت 8 صبح برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: ارزشیابی دروس کارگاهی شاخه کاردانش و فنی و حرفه ای به صورت حضوری با مسئوولیت و نظارت معلم در سطح مدارس به صورت داخلی انجام می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تشکیل تیم های نظارتی ادامه داد: تیمهای نظارتی متشکل از همکاران اداره کل، طبق برنامه ریزی های انجام شده از تمامی مناطق و نواحی 14 گانه استان بازدید کرده و نظارتهای لازم بر فعالیت ها را خواهند داشت و این مهم به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی ها و برنامه ریزی های انجام گرفته، تمهیدات برگزاری امتحانات حضوری و غیرحضوری و نیز بازگشایی مدارس در سال جاری اندیشیده شده و تمامی فعالیت های آموزشی و پرورشی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی انجام خواهد گرفت.

*س_برچسب‌ها_س*