جمعه 10 فروردین 1403

امروز عصر دو محور چالوس و هراز به سمت تهران یکطرفه می‌شوند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
امروز عصر دو محور چالوس و هراز به سمت تهران یکطرفه می‌شوند

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد که از عصر امروز محور «هراز» از آب اسک به سمت رودهنِ همچنین محور «چالوس» از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران از ساعت 14 یک‌طرفه می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به استناد اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور «هراز» از آب اسک به سمت رودهنِ همچنین محور «چالوس» از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران از ساعت 14 امروز یک‌طرفه خوااهند شد.

در ادامه این خبر آمده است: طی شبانه روز گذشته آخرین اطلاعات دریافتی از 2479 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 2.5 درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 12.4 درصد، اوج تردد بین ساعات 19 الی 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.

محورهای دارای بیشترین تردد طی 24 ساعت گذشته

محدودیت‌های ترافیکی

محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز جمعه مورخ 1401/05/28 از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 الی 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 22 روز جمعه مورخ 1401/05/28 از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 22 همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک‌طرفه خواهد بود

آخرین وضعیت راه‌های امروز جمعه 28 مرداد 1401 ساعت 9:08

محورهای شمالی ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده‌های وینه و آتشگاه تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) ضمناً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند. محور مسدود شریانی ریگان - ایرانشهر محور دارای انسداد فصلی لاسم - ارجمند محورهای مسدود غیر شریانی تهران - امامزاده داوود جوزم - دهج به هموطنانی که قصد دارند امروز جمعه 28 مرداد ماه 1401 از دو محور یاد شده سفر کنند، حتما به موارد فوق توجه کنند./
امروز عصر دو محور چالوس و هراز به سمت تهران یکطرفه می‌شوند 2