شنبه 1 اردیبهشت 1403

امروز قدرت ایران در پای صندوق‌های رأی به نمایش گذاشته می‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
امروز قدرت ایران در پای صندوق‌های رأی به نمایش گذاشته می‌شود

محمدعلی شجاعی گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران با حضور مردم در پای صندوق های رای به دنیا نمایش داده خواهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، قبل از رای دهی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند این انتخابات بسیار مهم تر از سایر انتخابات پیشین است، چون دشمن همه توان خود را به‌کار گرفته است تا مردم به پای صندوق های رای نیایند، اما مردم امروز با بصیرت خود نشان خواهند داد که اینگونه نخواهد شد.

وی ادامه داد: امروز قدرت ایران در پای صندوق های رای به دنیا نمایش داده خواهد شد.

برقراری عدالت اجتماعی و مبارزه با مفاسد اجتماعی

استاندار خراسان شمالی گفت: از سیزدهمین رییس جمهور منتخب مردمی خواستار برقراری عدالت اجتماعی و مبارزه با مفاسد اجتماعی هستم.

شجاعی افزود: مردم این استان از بی‌عدالتی در توسعه، پیشرفت و آبادانی رنج می‌برند و امیدوارم در دولت بعدی پیشرفتی در شان مردم استان اتفاق بیفتد.

شجاعی با دعوت از مردم استان خراسان شمالی برای لبیک به منویات مقام معظم رهبری گفت: مردم بار دیگر با حضور حداکثری در پای صندوق های رای سرنوشت 4 سال آینده کشور را رقم بزنند.

شجاعی با تاکید بر اینکه بار دیگر مردم با رای حداکثری خود ایران عزیز اسلامی را بر سکوی افتخار بنشانند، افزود: قدرت نظام جمهوری اسلامی علاوه بر خون شهدا با حضور مردم در پای صندوق‌های رای معنا پیدا می‌کند. به گزارش عصراترک، استاندار خراسان شمالی در ساعت هفت و 30 دقیقه در محل مسجد انقلاب شهر بجنورد رای خود را به صندوق انداخت. محمدعلی شجاعی پس از این که اسامی منتخبان خود برای عضویت در شورای اسلامی شهر بجنورد را به شیوه الکترونیکی به صندوق های رای مکانیزه سپرد، رای منتخب خود برای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران را نیز به صندوق شماره 54 مستقر در مسجد انقلاب انداخت. انتهای پیام /