چهارشنبه 18 مهر 1403

امر به معروف ویژه مسئولان استانی در دستور کار اصلی ستاد امربه‌معروف‌ونهی‌ازمنکر است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
امر به معروف ویژه مسئولان استانی در دستور کار اصلی ستاد امربه‌معروف‌ونهی‌ازمنکر است

رضایی گفت: ستاد امر به معروف با توجه به ظرفیت های گسترده می‌تواند در تمامی موضوعات ورود پیدا کند و اصلاحات را انجام دهد و در همین راستا امر به معروف و نهی از منکر ویژه مدیران و مسئولان استانی در دستور کار اصلی این ستاد است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی رضایی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: در دولت انقلابی با انتخاب مدیران انقلابی فرآیندی رخ خواهد داد که مشکلات گذشته تکرار نشود.

وی افزود: همه باید همگام با دولت انقلابی کمک کنیم تا در نقاطی که مشکلاتی وجود دارد و مردم نارضایتی دارند، شناسایی انجام شود و با استفاده از ظرفیت ستاد امر به معروف و نظارت و مطالبه‌گری مسئولان مربوطه که کم کاری دارند را همگام کنیم و موضوعات حل شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی گفت: ستاد امر به معروف با توجه به ظرفیت های گسترده می‌تواند در تمامی موضوعات ورود پیدا کند و اصلاحات را انجام دهد و در همین راستا امر به معروف و نهی از منکر ویژه مدیران و مسئولان استانی در دستور کار اصلی این ستاد است و بنا داریم به عنوان پایه گزارشات این موضوعات که به نتیجه نمی رسند توسط مسئولان استانی مربوطه تصمیم گیری و تذکرات داده شود.

وی پیرامون امر به معروف مسئولان افزود: هر کدام از شرح وظایف تخصصی و عمومی دستگاه ها مورد توجه قرار نگیرد ستاد امر به معروف این موضوعات را پیگیری خواهد کرد.

رضایی ادامه داد: خبرنگاران می توانند در راستای موضوعاتی که پیگیری رسانه ای می کنند موارد را به عنوان خوراک پیگیری ستاد امر به معروف منعکس کنند تا اعتماد از دست رفته مردم بازگردد چراکه همگرایی و ارتباطات مردمی ضروری است.

وی افزود: جلسات مشترک با شورای شهر مشهد برقرار است و مقرر شده کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد دبیرخانه مشترک فرهنگی و اجتماعی را تشکیل بدهد تا موضوعات تخصصی و راهکارهای اجرایی و عملیاتی رفع معضلات را با استفاده از ظرفیت ستاد امر به معروف در این دبیرخانه بررسی کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی با اشاره به اهمیت فعالیت در زمینه آسیب های اجتماعی، کودکان کار با ظرفیت گسترده شهرداری مشهد تصریح کرد: دبیرخانه فرهنگی اجتماعی شورای شهر مشهد با همکاری ستاد امر به معروف برای بررسی تخصصی موضوعات و معضلات اجتماعی و فرهنگی راه اندازی خواهد شد و مورد استقبال قرار گرفته است.

انتهای پیام /