شنبه 21 مهر 1403

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین باشگاه فولاد و شورای ورزش محلات اهواز

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین باشگاه فولاد و شورای ورزش محلات اهواز

اهواز - ایرنا - تفاهم‌نامه همکاری بین باشگاه فولاد خوزستان و شورای ورزش محلات کلانشهر اهواز به امضا رسید.

به گزارش ایرنا، ظهر امروز شنبه جلسه‌ای بین سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان و ایوب غزی رئیس شورای ورزش محلات کلانشهر اهواز برگزار شد که منجر به امضای تفاهم نامه همکاری و تعامل طرفین شد.

به موجب این تفاهم نامه و به منظور پیشرفت ورزش به ویژه رشته فوتبال، از این پس شاهد همکاری بیشتر باشگاه فولاد با شورای ورزش محلات اهواز خواهیم بود.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه در این خصوص گفت: خوزستان مهد فوتبال کشور و سرشار از استعدادهای بالقوه است که با کشف و پرورش آنها می‌توان فوتبال استان را به جایگاه واقعی خود رساند که یقینا این امر پیشرفت فوتبال کشور را به دنبال خواهد داشت.

وی عنوان کرد: تشکیل کمیته ورزش محلات، کمیته پیشکسوتان و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود ورزش استان از برنامه های آتی باشگاه فولاد خواهد بود.

همچنین ایوب غزی ضمن تقدیر از باشگاه فولاد و دیدگاه مثبت مدیران آن در خصوص حمایت از ورزش محلات و استعدادهای بالقوه استان گفت: همچنین جا دارد از باشگاه فولا در جهت حمایت از استعدادهای پنهان استان و تلاش در جهت ساخت بستری برای پیشرفت بازیکنان بومی تشکر کنم.

رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور پس از سه ماه تعطیلی مجددا از روز 29 خردادماه آغاز خواهد شد و تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری معوقه از هفته هفدهم به مصاف تیم استقلال تهران می رود.

فولادی ها در حال حاضر با کسب 33 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار دارند.

*س_برچسب‌ها_س*