جمعه 13 مهر 1403

امنیت داخلی مرهون نیروهای فراجا است

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
امنیت داخلی مرهون نیروهای فراجا است

رییس سازمان قضائی نیروهای مسلح ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته فراجا گفت: امنیت و آسایش عمومی جامعه مرهون تلاش‌های شبانه روزی کادر زحمت‌کش و بی ادعای انتظامی است.

رییس سازمان قضائی نیروهای مسلح ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته فراجا گفت: امنیت و آسایش عمومی جامعه مرهون تلاش‌های شبانه روزی کادر زحمت‌کش و بی ادعای انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در پیام تبریک خود گفت: عملیات وعده صادق 2، دهان یاوه گوی رژیم صهیونیستی، این سگ هار منطقه با سرکردگی آمریکای جنایتکار و اذناب پلیدش را خرد کرده است.

متن تبریک وی به سردار رادان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم کُونُوا قَوامینَ لِلهِ شُهَداءَ بِالقِسط

سردار سرتیپ احمدرضا رادان فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی

با سلام و تحیت

نیروهای سرافراز و سلحشور فراجا، با صلابت مثال‌زدنی در مبارزه بی امان با دشمنان امنیت جامعه و در عین حال با رفتار توأم با عطوفت و رأفت اسلامی نسبت به ملت بزرگ و شریف ایران، در راستای اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، اقدامات ارزشمندی را از خود به یادگار گذاشته است.

امنیت و آسایش عمومی جامعه مرهون تلاش‌های شبانه روزی کادر زحمت‌کش و بی ادعای انتظامی است. همان امنیتی که در بعد جهانی آن، امروز در سایه‌سار مدیریت بی نظیر فرماندهی کل قوا و تبعیت نیروهای جان بر کف مسلح کشور از معظم له، با موشک‌های کوبنده هایپرسونیک و بالستیک، به قدرت بازدارندگی کم نظیر رسیده و در عملیات وعده صادق 2، دهان یاوه گوی رژیم صهیونیستی، این سگ هار منطقه با سرکردگی آمریکای جنایتکار و اذناب پلیدش را خرد کرده است. قدرتی که اشداء علی الکفار و رحمت برای مظلومین غزه، لبنان و مستضعفین عالم است.

امروز مردم عزیز ایران، قدردان همه آن کسانی که امنیت برون مرزی را همچون سپاه و ارتش و امنیت داخلی را همچون نیروهای ساعی فراجا، فراهم می‌کنند، هستند و اقتدار بیش از پیش آنان را از قوای سه گانه خواستارند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره بیش از سیزده هزار شهید انتظامی کشور و تقدیر از جانبازان و خانواده‌های شهدای انتظامی، بر خود لازم میدانم هفته فراجا را به جنابعالی و تمامی همکاران خدوم و ارجمندتان در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون یکایک شما را تحت توجهات خاصه حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبری‌های داهیانه فرمانده معظم کل قوا دام عزه‌العالی، مسئلت می‌نمایم.