دوشنبه 9 مهر 1403

امنیت پایدار امروز را مدیون شهدا هستیم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امنیت پایدار امروز را مدیون شهدا هستیم

زنجان - ایرنا - فرماندار ماهنشان گفت: امنیت پایدار امروز جامعه را مدیون خون مطهر شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های شهدا هستیم.

مجتبی نوری روز دوشنبه در جلسه ستاد اجرایی یادواره شهدای شهرستان ماهنشان (کنگره سه هزار شهید استان زنجان) اظهار داشت: شهدا و خانواده‌های آن‌ها چشم و چراغ ما هستند.

وی خاطرنشان کرد: شهدای منطقه ماهنشان نیز در هر شغل، سمت و جایگاهی که بودند اسوه و الگو به شمار می‌روند.

نوری با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهرستان ماهنشان، گفت: از تمام ظرفیت‌های نهادهای اجرایی و واحدهای تولیدی شهرستان انتظار می‌رود هرچه باشکوه‌تر در برگزاری این مراسم، تمام تلاش خود را به کار گیرند.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، سیاست‌های اجرایی یادواره کنگره سه هزار شهید استان را بیان کرد.

سیدشمس‌الدین موسوی با پرداختن به خاطراتی از دیدار با خانواده‌های شهدا و سیره برخی از شهدا، اظهار داشت: با تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است که انقلاب اسلامی همچنان با حفظ فرهنگ ایثار و شهادت، پایدار و پویا بوده و توانسته این فرهنگ را به خارج از مرزها صادر کند.

امام جمعه ماهنشان نیز گفت: شهدا، هویت اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی، تاریخی و حتی جغرافیایی یک ملت را تضمین می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور اظهار داشت: شهدا با رها شدن از قید و بند جغرافیا و نژاد، امت‌ساز هستند یعنی چیزی که خداوند، پیامبران خود را برای آن مامور کرده بود.

وی با بیان اینکه شهدا افتخارآفرین هستند، خاطرنشان کرد: شهدا، فرهنگ‌سازان ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ستم هستند که با الگوسازی، انقلاب اسلامی و فرهنگ آن را به خارج از مرزها صادر کردند.

*س_برچسب‌ها_س*