شنبه 16 تیر 1403

امیدواری پدری: این بازیکن در بارسا عالی خواهد شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
امیدواری پدری: این بازیکن در بارسا عالی خواهد شد!

پدری، ستاره بارسلونا، امیدوار است این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، نیکو ویلیامز را جذب کند.

به گزارش "ورزش سه"، شایعات انتقال نیکو ویلیامز، وینگر جوان اتلتیک بیلبائو، به بارسلونا، روز به روز بیشتر خواهد شد و با توجه به حضور این بازیکن در تیم ملی و رابطه خوب با بازیکنانی مانند لامینه یامال و پدری، رسانه‌ها از انتقال قریب‌الوقوع این بازیکن به بلوگرانا سخن می‌گویند.

در جدیدترین مصاحبه، پدری نیز ابراز امیدواری کرد که ویلیامز به بارسا بپیوندد. او گفت:«امیدوارم که او بتواند با ما باشد، او یک خرید فوق‌العاده برای ما خواهد بود. تصور کنید که او می‌تواند چه کارهای بزرگی در بارسا انجام دهد اما در حال حاضر او قراردادی با اتلتیک بیلبائو دارد. هرچه باید اتفاق بیفتد، خواهد افتاد.»

پدری در پاسخ به سوالی درباره احتمال پیوستن نیکو ویلیامز به بارسا گفت:«ما زیاد در مورد این موضوع صحبت نکرده‌ایم. این تصمیمی است که او و بارسا باید بگیرند. چیزهای زیادی باید اتفاق بیفتند.»

او درباره رابطه خوب ویلیامز و یامال گفت:«آنها تمام روز با همدیگر هستند و رابطه خوبی دارند. این رابطه در زمین به آنها کمک زیادی می‌کند و این موضوع برای تیم بسیار خوب است.»

پدری همچنین درباره صحبت‌هایش با فلیک، سرمربی جدید بارسلونا، گفت:«ما چند کلمه با هم رد و بدل کرده‌ایم و او برای یورو برای من آرزوی موفقیت کرده است. منتظرم که فصل جدید را در بارسا آغاز کنم، او را بشناسم و ببینم که چطور پیش می‌رود. مطمئنم که همه چیز خوب پیش خواهد رفت.»

امیدواری پدری: این بازیکن در بارسا عالی خواهد شد! 2