شنبه 29 اردیبهشت 1403

امیر فولادی: دشمنان سعی می‌کنند یاد و خاطره شهدا فراموش شود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
امیر فولادی: دشمنان سعی می‌کنند یاد و خاطره شهدا فراموش شود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر محمدرضا فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش عصر امروز (دوشنبه، 16 آبان) در اجلاسیه 565 شهید ارتش قم گفت: یکی از الطاف بزرگ الهی بر ملت شریف ایران در دوران انقلاب و به ویژه در سالیان طلایی دوران دفاع مقدس، فتح باب جهاد و شهادت بود.

وی افزود: جهاد و شهادت نقطه اوج تکامل و رشد انسان مومن مجاهد انقلابی است. خداوند با نعمت بزرگ جهاد و شهادت عزت انسان‌های در مسیر تکامل و رشد را تضمین می‌کند.

امیر فولادی با اشاره به فضیلت‌های شهدا، گفت: در تحت‌الشعاع نترسیدن از مرگ و به استقبال شهادت رفتن برای ماندگاری دین خدا، لباس ذلت از تن انسان‌های کرامت پیشه به درآمده و خلعت زیبای عزت و شکست ناپذیری آراسته وجود می‌شود.

وی ادامه داد: امروز بلاشک اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدای پاک باخته و از جان گذشته است و اقتدا به رفتار و منش آن‌ها شاید تنها راه برون‌رفت از مشکلات و معضلات اخلاقی و رفتاری امروز و روزهای آینده باشد. به همین دلیل، دشمنان سعی و تلاش می‌کنند که در کنار فراموشی سپرده شدن یاد و خاطره دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا نیز به بوته فراموشی سپرده شود.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، تصریح کرد: در مقابله با این ترفند، وظیفه آحاد ملت و مسئولان است که در بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عزیز همت گمارند تا به برکت خون آن عزیزان، با رقه‌هایی از فرهنگ شهیدان همچون سال‌های گذشته بارش رحمت خاصه الهی بر این کوی و برزن ببارد و همگان را از مکر دشمنان مصون سازد.

در حال تکمیل...

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

ارتش جمهوری اسلامی ایران

کنگره 565 شهید ارتش در قم امیر سرتیپ فولادی شهدا کنگره شهدا این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
امیر فولادی: دشمنان سعی می‌کنند یاد و خاطره شهدا فراموش شود 2