جمعه 14 اردیبهشت 1403

انتخابات مجلس

انتخابات مجلس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجلس، وزارت دفاع را به‌عنوان مرجع ارزش‌گذاری سلاح مهمات یا قطعات مؤثر موضوع مجازات قاچاق اسلحه تعیین کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجلس دهم و یازدهم با طرح افزایش تعداد نمایندگان با وجود اینکه طبق اصل 64 قانون اساسی باید هر 10 سال این موضوع اجرایی شود، مخالفت کردند و اکنون بار دیگر این موضوع در جلسه علنی امروز - دوم اردیبهشت ماه - مطرح شده و باید دید که خانه ملت به چه نتیجه‌ای می‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در گپ و گفت با خبرگزاری خبرآنلاین هم از اشکالات به لایحه عفاف و حجاب سخن گفت هم از سونامی تحقیق و تفحص های بی سرانجام در مجلس یازدهم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تورم بی‌سابقه در بازار مسکن باعث بروز وضعیتی شده است که نسبت توان اقتصادی مردم با قیمت مسکن هماهنگ نیست و منافع مصرف‌کننده و تولیدکننده را تامین نمی‌کند. با این حال، در این شرایط، چه چشم‌اندازی برای صنعت مسکن وجود دارد؟ تورم بی‌سابقه در بازار مسکن باعث بروز وضعیتی شده است که نسبت توان اقتصادی مردم با قیمت مسکن هماهنگ نیست و منافع مصرف‌کننده و تولیدکننده را تامین نمی‌کند. با این حال،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت روحانی، در کانال تلگرامی خود نوشت: واقعا من درک نمی‌کنم چگونه است که تا مردم ایران به رغم روایت سازیهای مختلف در مقابله با رژیم اسرائیل، حس خوب و غرورآمیزی پیدا می‌کنند ناگهان جریانی جامعه را به تقابل می‌کشاند. علی ربیعی، سخنگوی دولت روحانی، در یادداشتی تحت عنوان «پس از بحران» در کانال تلگرامی خود نوشت: علم مدیریت بحران، سه مرحله از اقدامات را توصیه می‌کند: پیشگیری در مرحله...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیان کرد: باید نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را به محلی برای رونق اقتصادی نشر، جذب اعتبارات و بودجه برای نشر تبدیل کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون رییس‌جمهور در امور مجلس تاکید کرد 45 نفری که در دور دوم انتخابات به «خانه ملت» راه می‌یابند، تاثیر بالایی روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده خواهند داشت.

خبرگزاری دانشجو

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه‌ای ضمن طرح شش محور اساسی، سوالاتی را پیرامون موارد مهم مورد توجه در سطح جامعه از نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر مطرح کرد و مهلت پاسخگویی به سوالات را به مدت یک هفته تا 8 اردیبهشت‌ماه در نظر گرفت. بسم الله الرحمن الرحیم نامزد‌های محترم دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از...

وب‌گاه الف

معاون رییس‌جمهور در امور مجلس تاکید کرد 45 نفری که در دور دوم انتخابات به «خانه ملت» راه می‌یابند، تاثیر بالایی روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده خواهند داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده قائمشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد مردم با حضور گسترده در مرحله دوم انتخابات در تشکیل مجلس مقتدر و قوی تاثیرگذار باشند. مرحله دوم در ادامه مرحله اول انتخابات است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیات عالی شورای وحدت اصولگرایان از ارائه فهرست توسط شورای متبوعش در تهران و سایر حوزه‌های انتخابیه در مرحله دوم انتخابات مجلس خبر داد و در عین حال گفت: نامزدها برای مشارکت حداکثری برنامه ارائه دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات عالی شورای وحدت اصولگرایان از ارائه فهرست توسط شورای متبوعش در تهران و سایر حوزه‌های انتخابیه در مرحله دوم انتخابات مجلس خبر داد و در عین حال گفت: نامزدها برای مشارکت حداکثری برنامه ارائه دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران برای نخستین بار الکترونیکی برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مورد برنامه این شورا برای دور دوم تاکید کرد: 13 نفر از نامزدهای این شورا به دور دوم راه یافته‌اند و چون بنای ما بر ارائه لیست کامل است، در مورد 3 نفر باقی‌مانده با رایزنی با گزینه‌های دیگر به جمع‌بندی رسیده و در نهایت لیست 16 نفره خواهیم داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان کل کشور گفت: اهداف نظام جمهوری اسلامی تعلیمی، تربیتی و اصلاحی بوده و نگاه قاضی باید اصلاحی باشد که غالبا همین گونه است.