شنبه 8 اردیبهشت 1403

انتخابات مجلس

انتخابات مجلس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زاکانی گفت: 60 دستگاه پله برقی خریداری شده و ظرف سه ماه نصب آن به اتمام خواهد رسید.

وب‌گاه الف

شهردار تهران گفت: ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول انتخابات به کار گرفتیم و قطعاً در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت طرح اصلاح مفادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران درباره در پیش بودن دور دوم انتخابات مجلس در تهران گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه 29 فروردین 1403) هیأت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد، گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است. وی ادامه داد: در شهرداری هم در دور اول...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دوشنبه بود که سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست خبری خود با خبرنگاران از سفر رئیس‌جمهور کشورمان به استان سمنان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

چیدمان سیاسی مجلس دوازدهم در تعریف اینکه ذائقه این مجلس به کدام جریان سیاسی نزدیک است، اگر نگوییم پیش از انتخابات (به دلیل ردصلاحیت گسترده و نبود کاندیداهای اصلاح‌طلب در عرصه رقابت) مشخص شده بود با اعلام نتایج آرا و مشخص شدن 245 رای‌آورنده دوراول آن و سنگینی وزنه اصولگرایان، آن هم از طیف تندرو عیان شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مواضع خاتمی درباره حمله به اسرائیل نشان می دهد رفتارهای وحدت‌شکن بخشی از نیروهای غالب نمی‌تواند توجیهی باشد برای ندیدن وضعیت خطیر کشور و اصول ملی.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد علیرضابیگی به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: «دولت باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات خودش استفاده کند تا وقتی انتقاداتی صورت می‌گیرد، آن را حل کند و کارنامه موفقی از خودش بروز کند و تا روزی که به واسطه انتخابات، به مردم رجوع کند، با پیشانی سفید و کارنامه موفق در خانه مردم برود.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ستاد انتخابات کشور کلیات جدول برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد. کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ردیف موضوع برنامه مهلت اجرا به روز تاریخ اجرای برنامه 1 تعیین تعداد و محل استقرار شعب اخذ رأی 7 روز 1403.01.21 تا 1403.01.27 2 صدور دستور تجدید انتخاب معتمدین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ستاد انتخابات کشور، کلیات جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما و قائم‌مقام سیما درباره مجموعه مخاطبان تلویزیون در ایام نوروز و رمضان و انتقادها به سریال‌های کم‌کیفیت توضیحاتی دادند.

خبرگزاری تسنیم

جدول زمان‌بندی دور دوم انتخابات مجلس توسط ستاد انتخابات کشور منتشر شد.