شنبه 1 اردیبهشت 1403

انتخابات مجلس

انتخابات مجلس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فضای نخستین جلسه مجلس شورای اسلامی بعد از تعطیلات نوروز تحت تاثیر افزایش نرخ ارز، سکه و طلا در بازار طی یک ماه اخیر بود. در نهایت نیز در پی تذکرها و سخنان نمایندگان مجلس، محمد‌باقر قالیباف، رئیس مجلس وعده داد که مجلس جلسه‌ای درباره وضعیت بازار ارز و طلا با حضور مسوولان برگزار می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

نماینده دفتر تحکیم وحدت در دیدار با رهبر انقلاب گفت: علیرغم تاکیدات حضرتعالی مبنی بربازنگری نقشه جامع علمی کشور و جذب اساتید متعهد، همچنان زمین آموزش عالی در اشغال غربگرایان است.

خبرگزاری تسنیم

نماینده اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد در دیدار با رهبر انقلاب گفت: متهم کردن جمهوری اسلامی به ترس ناشی از ندیدن حقایق و خطای محاسباتی در قضایای اخیر منطقه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارگذاری تازه جمعیتی در حومه پایتخت در حالی در کارگروه زیربنایی استان تهران مصوب شده که چهار مساله بدون جواب مقابل این پیش‌مصوبه دولتی قرار دارد استان تهران غربی تشکیل می شود؟ تقسیم استان تهران به کجا رسید؟ استاندار تهران گفت: به نظرم شرایط برای تشکیل استان غربی تهران فعلا فراهم نیست. به گزارش عرشه آنلاین، چند سالی است که حرف از تقسیم تهران زده می‌شود. یک‌بار حرف از انتزاع ری از تهران...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به اخبار ضد و نقیض پیرامون کناره‌گیری دبیرکل این حزب، ابراز بی اطلاعی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب متبوعش در حال برنامه‌ریزی برای حمایت از نامزدها در دور انتخابات مجلس شورای اسلامی است که هفته آینده تصمیم گیری و اعلام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پرترددترین مقاصد پرواز نوروزی هواپیماها در ایران که سهم بالایی در جابجایی مسافران نوروزی داشتند معرفی شدند. در این گزارش، به بررسی آمار پروازی 6 فرودگاه کشور پرداخته شده که رتبه نخست تا ششم جابجایی مسافر در مسیرهای پروازی کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از دیدار محمدباقر قالیباف و محمود نبویان، دو نماینده تهران در نخستین جلسه مجلس در بهار 1403 منتشر شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران ایرنا رئیس هیأت اجرایی ائتلاف امناء درباره برنامه تشکل متبوعش در مرحله دوم انتخابات مجلس، گفت: از آنجا که همه افراد لیست قبل در جمع 32 نفر نیستند، باید افراد دیگری را جایگزین آن‌ها کنیم که در حال بررسی این مورد هستیم.

خبرگزاری دانشجو

اسامی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در 21 اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در 21 اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد.

وب‌گاه الف

اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام شد

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس گفت: مجلس درباره وضعیت قیمت ارز، سکه و طلا جلسه‌ای با مسئولان ذیربط برگزار می‌کند.