جمعه 10 فروردین 1403

انتصاب سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست تهران / برخورد در مراسم تودیع و معارفه

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
انتصاب سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست تهران / برخورد در مراسم تودیع و معارفه

تهران - ایرنا - علیرضا مزینانی با حکم علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، به عنوان سرپرست حفاظت محیط زیست استان تهران معرفی شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، ظهر امروز با حضور جمعی از مدیران سازمان حفاظت محیط زیست و کارکنان محیط زیست استان تهران طی مراسمی علیرضا مزینانی به عنوان سرپرست محیط زیست استان تهران معرفی و از تلاش های سعید محمودی مدیرکل سابق این استان قدردانی شد.

مزینانی در این مراسم با اشاره به اهمیت محیط زیست استان تهران و ضرورت توجه به مسائل و حل مشکلات محیط زیستی موجود گفت: در این خصوص باید از ظرفیت کارشناسی موجود در بدنه سازمان و فرصت های بیرونی و تعاملات بین بخشی کمک بگیریم تا بتوانیم موضوعات و مشکلات موجود را در کوتاه ترین زمان حل و فصل کنیم.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران موضوع محیط زیست را از جمله مسائل اساسی برای دولت دانست و افزود: معضلات اصلی استان تهران در حوزه آب، خاک، پسماند، آلودگی هوا، تصفیه فاضلاب و موضوعات تخصصی دیگر باید به سرعت در دستور کار قرار گیرد.

مزینانی پیش از این، عنوان مدیرکل دفتر شکار و صید، مدیرکل حراست، مدیرکل امور اداری، مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان و همچنین مدیر دفتر پدافند غیر عامل سازمان حفاظت محیط را در کارنامه کاری خود داشته است.

همچنین مسعود بنام مدیرکل حراست سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص روند انتصابات مدیران در این سازمان گفت: فرایند انتخاب و انتصاب مدیران بر اساس هماهنگی با مراجع امنیتی و مرتبط انجام می شود و در این فرایند صلاحیت های فردی و مدیریتی افراد بررسی و نهایتا با جمع بندی در کمیته انتصابات، اصلح ترین گزینه برای مدیریت مجموعه مورد نظر منصوب می شود.

بر اساس این گزارش، از نکات حاشیه ای این مراسم برخورد غیرقانونی، غیر اداری و خلاف عرف سازمانی مدیرکل سابق محیط زیست استان تهران با یکی از مدیران سازمان حفاظت محیط زیست بود که در این خصوص موضوع از سوی حراست و مراجع ذیصلاح در دست بررسی و رسیدگی است.

برچسب‌ها