جمعه 21 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه الف

حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به 20 سال حبس شد

وب‌گاه خبر آنلاین

در بازنشر گفتگوی امیر بختیاری در خبرگزاری خبرآنلاین، درباره عملیات ها در سال های ابتدای دورای دفاع مقدس، سهوا نام آقای محسن رضایی به جای نام آقای مرتضی رضایی منتشر شده بود که این اشتباه برطرف شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: با سفارش و سفارش‌پذیری نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت بابک زنجانی گفت: با توجه به همکاری وی و اینکه او بیش از 10 سال در حبس بوده است و اموال این فرد در خارج از کشور شناسایی شد و با اعزام کارشناسان و ارزیابی و صحت سنجی، همه اموال از خارج از کشور بازگردانده شد. درخواست عفو محکوم علیه توسط دادگستری استان تهران از ریاست قوه قضاییه مطرح شد و با تأیید و موافقت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این روز‌ها فرهنگسرای نیاوران میزبان نخستین نمایشگاه تخصصی هنر‌های قرآنی «روایت باران» است؛ نمایشگاهی که آثار بیش از 170 هنرمند هنر‌های قرآنی را روی دیوار برده است. محمد خراسانی‌زاده، مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و سرپرست موزه هنر‌های معاصر تهران پس از بازدید از این نمایشگاه درخصوص فعالیت بخش خصوصی در عرصه هنر‌های ایرانی و اسلامی گفت: از نگارخانه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب حرکت کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پوشیدن روسری مشکی در خودرو باعث می شود با مو اشتباه گرفته شود و مالکان خودرو جریمه شوند. پوشیدن روسری مشکی در خودرو باعث می شود با مو اشتباه گرفته شود و مالکان خودرو جریمه شوند. به گزارش عرشه آنلاین، روزنامه «هم‌میهن» در مطلبی به قلم زهرا جعفرزاده به ماجرای توقیف خودروها به علت بی‌حجابی پرداخته و به نکته جالبی از توصیه پلیس به زنان اشاره کرده است:

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، گروهک تروریستی موسوم به «انصار الفرقان» با تکیه بر حمایت مالی دشمنان انقلاب و نظام تاکنون تعدادی از حافظان امنیت در حوزه استان سیستان و بلوچستان را به شهادت رسانده است. در این فیلم اعترافات عضو بازداشت‌شده گروهک انصارالفرقان درباره یکی از سرکردگان گروهک معروف به «گرگین» و جنایات این گروهک تروریستی را مشاهده می‌کنید. تروریست الیاس قنبرزهی معروف...

وب‌گاه فرارو

«خلیج فارس در 20 سال گذشته 1.5 برابر شورتر شده و فروپاشی، تنوع زیستی منطقه را در آغوش می‌کشد». این سخنان معاون اسبق سازمان حفاظت محیط زیست است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند و ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به‌دنبال سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه‌ای در شمال این کشور تمام سرنشینان کشته شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در دیدار با ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در کی‌یف، ائتلاف آتلانتیک شمالی را متهم کرد که به دو نکته از توافقنامه در مورد حمایت نظامی وعده داده شده به کی‌یف پایبند نبوده است. به عقیده او، موفقیت نیروهای مسلح اوکراین در درگیری به تثبیت اوضاع در جبهه، توانایی ارتش این کشور، به دست گرفتن ابتکار عمل و آغاز یک ضد حمله...

وب‌گاه فرارو

معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک پلیس راهور تهران گفت: «همه رانندگان می‌دانند استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی باعث حواس‌پرتی راننده می‌شود؛ اما متاسفانه هنوز هم این اشتباه را تکرار می‌کنند و این مسئله به یک عادت بد در رانندگان تبدیل شده است که می‌تواند فجایع بسیاری رقم بزند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محسن رضایی گفت: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند و ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران با 44,314 (چهل و چهار هزار و سیصد و چهارده تومان) اعلام شد.