جمعه 21 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص نور چراغ خودروها گفت: نور چراغ‌ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد، استفاده از چراغ زنون و چراغ با رنگ تماماً سفید مطلقا ممنوع است. رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص نور چراغ خودروها گفت: نور چراغ‌ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد، استفاده از چراغ زنون و چراغ با رنگ تماماً سفید مطلقا ممنوع است به گزارش عرشه آنلاین، رئیس پلیس راهور گفت: استفاده از چراغ زنون برای...

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست خبری اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه امروز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه با حضور خبرنگاران در حال برگزاری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که ناظران براین باورند که میانجی‌گری مذاکرات صلح میان حماس و اسرائیل به سان کارت برنده ای در دستان دوحه قرار دارد؛ گروهی دیگر از چالش های این بازیگر کوچک خلیج فارس می گویند. چالشی که موجب شد تا خبر کناره گیری احتمالی دوحه از فرایند میانجیگری رسانه ای شود.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات تاکید کرد: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار کارگران و مدافع حقوق و مطالبات به حق آنها خواهند بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور گفت: استفاده از چراغ زنون برای خودرو مطلقاً ممنوع است و اگر مشاهده شود جریمه می‌شوند، همچنین استیکر، برچسب و یا تصویر روی بدنه و شیشه ممنوع و جریمه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: درخواست عفو «بابک زنجانی» از سوی دادگستری استان تهران مطرح و با تائید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به 20 سال حبس شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مقامات پلیس کارولینای شمالی خبر دادند در جریان تبادل آتش برای دستگیری یک متهم فراری در شهر شارلوت، 4 مامور پلیس کشته و 4 تن دیگر زخمی شدند. اداره پلیس شارلوت اعلام کرد این متهم فراری با مشاهده ماموران پلیس در محل اقامتش، شروع به تیراندازی کرد که در جریان این تیراندازی، علاوه بر کشته و زخمی شدن 8 مامور پلیس، متهم نیز در حیاط پشتی خانه مورد اصابت...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین نشست خبری سخنگوی جدید قوه قضائیه آغاز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ورود موقت وسایل نقلیه موتوری مسافران و گردشگران خارجی با پلاک بین المللی به ایران و تردد داخل مرز‌های کشورمان، بلامانع اعلام و ابلاغ شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: درخواست عفو بابک زنجانی از سوی دادگستری استان تهران مطرح و با تایید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به 20 سال حبس شد. وی افزود: سپس از ریاست قوه در اجرای دادنامه درخواست شد و با تایید ایشان و موافقت رهبری ایشان حکم اعدامش نقض و تبدیل به 20 سال حبس شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

درخواست عفو بابک زنجانی از سوی دادگستری استان تهران مطرح و با تائید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به 20 سال حبس شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه با حضور خبرنگاران آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی قوه قضاییه گفت: با تأیید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام "بابک زنجانی" نقض و تبدیل به 20 سال حبس شد

وب‌گاه الف

سخنگوی جدید قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه به عنوان کانون تحقق عدالت و احقاق حقوق مردم و رفع تظلمات و مبارزه بی‌امان با مظاهر گوناگون فساد است.