جمعه 14 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید ارائه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک خواننده محبوب اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مجلدی از نتایج موج چهارم پیمایش ملی ارزش ها و نگرش های ایرانیان را به تفصیل در اختیار جامعه قرار خواهیم داد، در این پیمایش وضعیت شاخص‌ها و سنجه‌ها در خانواده‌های ایرانی از عمده ترین محورها بود

وب‌گاه 55 آنلاین

سخنگوی جدید قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه به عنوان کانون تحقق عدالت و احقاق حقوق مردم و رفع تظلمات و مبارزه بی‌امان با مظاهر گوناگون فساد است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیر حسین سمیعی شامگاه یکشنبه 11 اردیبهشت در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان بوشهر گفت: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند و همه بر اساس قانون اجرا می‌شوند. مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تلاشمان این است که پهنای موارد بوروکراتیک کنار گذاشته شود و بی واسطه با شما صحبت کنیم، ما وافقیم اگر مشکلاتی وجود...

وب‌گاه الف

وکیل بابک زنجانی گفت: با عنایت به اینکه بیش از 10 سال از مدت گذراندن مدت حبس می‌گذرد، مطابق قوانین و مقررات امکان بهره‌مندی موکل از آزادی مشروط وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح احتمالات و سناریوها را در سطح راهبردی مورد توجه قرار می‌دهد، گفت: طرح جامع دانشگاه دفاع ملی جزو اسناد اساسی و مادر و عالی‌ترین طرحی است که باید مورد اجرا قرار بگیرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: 5درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود که برای رفع این خطا باید دوربین‌ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی‌تأثیر نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور امروز سه‌شنبه 11 اردیبهشت به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد. در این‌جلسه حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از اقدامات انجام شده در هفته سلامت ارایه کرد. همچنین محمدامین محمدی دبیر کارگروه تغذیه و سلامت خانواده...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قوه قضاییه از نقض حکم اعدام بابک زنجانی و تبدیل آن به حبس خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

مسابقات تیراندازی جام جهانی باکو با ماده میکس تیمی تپانچه از پنج‌شنبه 13 اردیبهشت آغاز می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

ناو شکن آمریکایی بدون نصب پرچم وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی میشود، صیاد جوان اهل شیرینو (بوشهر) با مشاهده این صحنه با رفتن روی خط بیسیم این ناوشکن سعی می‌کند به او تذکر بدهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون حمل‌ونقل شهرداری منطقه 12 گفت: به موتورسواران مجوز و یا کارت ورود به محدوده می‌دهیم، این طرح را امسال دنبال خواهیم کرد و موتورها شناسایی می‌شوند، در نهایت مقابل موتورهایی که مجوز ورود ندارند را خواهیم گرفت. معاون حمل‌ونقل شهرداری منطقه 12 گفت: به موتورسواران مجوز و یا کارت ورود به محدوده می‌دهیم، این طرح را امسال دنبال خواهیم کرد و موتورها شناسایی می‌شوند، در نهایت مقابل موتورهایی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ درباره عملیات وعده صادق گفت: بیش از 70 درصد مردم از این عملیات احساس غرور کردند که عدد بسیار بالایی محسوب می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

انتظار می رود که طی روزهای آینده، مبلغ قابل توجهی از سوی مالک جدید استقلال به حساب باشگاه واریز شود.

وب‌گاه گسترش

شواهد نشان می دهد که اکتشافات جهانی نفت و گاز، سقوط کرده است.