سه‌شنبه 12 تیر 1403

انتقاد تند از مانچینی: تاوان ناکارآمدی او را می‌دهیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انتقاد تند از مانچینی: تاوان ناکارآمدی او را می‌دهیم

احمد محرز، سرمربی و کارشناس فوتبال عربستانی، معتقد است تیم ملی عربستان در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی کار دشواری خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان در مرحله سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 با ژاپن، استرالیا، بحرین، چین و اندونزی هم‌گروه شده است. احمد محرز در این باره گفت: تیم ملی عربستان با توجه به عملکردی که در مسابقات قبلی تحت هدایت مانچینی داشت، به کار زیادی برای صعود نیاز دارد، به خصوص که در گروهی متشکل از تیم‌های مدعی برای صعود مستقیم به جام جهانی قرار گرفته است.

او با انتقاد از عملکرد تیم ملی عربستان ادامه داد: متأسفانه در شرایطی که لیگ عربستان در حال پیشرفت بود، تیم ملی تحت نظر مانچینی بدترین سطوح فنی را ارائه داد.

وی افزود: با وجود اینکه آسیا هشت سهمیه در جام جهانی خواهد داشت و تیم‌ها شانس بالایی برای صعود دارند، اگر مانچینی مثل گذشته بهترین‌ها را انتخاب نکند و به فلسفه ناکارآمد و بی ثمر خود ادامه دهد، تیم ملی عربستان تاوان این موضوع را خواهند پرداخت.

وی افزود: امیدواریم حذف زودهنگام تیم ملی عربستان از مسابقات جام ملت‌های آسیا که اولین و سخت‌ترین آزمون برای مانچینی بود، در مسابقات مقدماتی هم تکرار نشود. امیدواریم که او سبک بازی‌ای را که باعث شد عربستان در درخشش خود در جهت تهاجمی را از دست بدهد، کنار بگذارد.