یک‌شنبه 15 مهر 1403

انتقاد شدید نماینده دشتستان از حیف و میل بیت‌المال و انتصاب افراد پر مسأله

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
انتقاد شدید نماینده دشتستان از حیف و میل بیت‌المال و انتصاب افراد پر مسأله

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نطق امروز خود در مجلس، اظهار کرد: اخیراً فردی پرحاشیه، پر مسأله، ناکارآمد و بدون کمترین سابقه و تخصص در مدیریت یکی از بزرگترین هلدینگ‌های اقتصادی کشور گماشته شده و عده‌ای هم اصرار برای ابقای وی دارند که این خلاف قانون است. نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نطق امروز خود در مجلس، اظهار کرد: اخیراً فردی پرحاشیه، پر مسأله، ناکارآمد و بدون کمترین سابقه و تخصص در مدیریت یکی از بزرگترین هلدینگ‌های اقتصادی کشور گماشته شده و عده‌ای هم اصرار برای ابقای وی دارند که این خلاف قانون است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: این کار‌ها باعث می‌شود که صندوق‌های بازنشستگی ورشکسته می‌شوند و در نهایت صدای اعتراض بازنشسته‌ها بلند می‌شود.

رضایی تأکید کرد: این‌ها بیت‌المال است و بیت‌المال را نباید همین‌طور دست افراد ناکارآمد و مسأله‌دار داد. از دولتی که شعار پاکدستی و مبارزه با فساد می‌دهد انتظار می‌رود که جلوی این کار‌ها را بگیرند، نه اینکه خودشان در رودربایستی برخی افراد قرار بگیرند و بیت‌المال را در اختیار افرادی که صلاحیت ندارند، قرار دهند. سرنوشت این کارها، ورشکستگی خواهد بود.